Gå til innhold

Noen som har prøvd mysimba?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har hentet ut og skal prøve etter ferien, lurer på om noen har erfaring? 

Endret av Optatium
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hva i huleste er det?

Anonymkode: 4fa3d...c60

Skrevet

Har forsøkt, men bivirkningene var for for ille til at jeg orka å fortsette-jeg vil ikke anbefale dem til noen egentlig.  Tok dem i 6 mnd, gikk ned 10 kg, så ingen mirakelkur for meg dette. 

Anonymkode: 502da...483

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har forsøkt, men bivirkningene var for for ille til at jeg orka å fortsette-jeg vil ikke anbefale dem til noen egentlig.  Tok dem i 6 mnd, gikk ned 10 kg, så ingen mirakelkur for meg dette. 

Endret du på noe vaner eller mat i den perioden og, eller gjorde du akkurat som før du begynte på den? Beveget/trente du mer?

Anonymkode: 8e314...618

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å hva i huleste er det?

Anonymkode: 4fa3d...c60

De som har prøvd vet😜 men det er en medisin for å hjelpe med vektreduksjon. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags bivirkninger fikk du?

Skrevet
2 timer siden, Optatium skrev:

Ikke meg du spurte men min venninne fikk angst, diarre og søvnløshet, samt kramper i magen.

Anonymkode: cdea0...46d

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du spurte men min venninne fikk angst, diarre og søvnløshet, samt kramper i magen.

Anonymkode: cdea0...46d

Huff da... fikk en annen for noen år tilbake, den hjalp meg til å gå med 40kg. Dessverre er den tatt av markedet, så hadde håpet denne kunne hjelpe litt. 

Skrevet

Mysimba er Inge mirakelkur, men den fjerner søtsuget om det er det du har problemer med. Jeg har gått på det i vel et halvår, gått ned 20 kilo. Ingen bivirkninger bortsett fra treg mage.

Anonymkode: a3823...b60

Skrevet
10 timer siden, Optatium skrev:

Hjertebank, svimmelhet, ørhet, ufokusert og en generell uvelhetsfølelse som ikke gikk over. I tillegg til at jeg var helt ekstremt treg i magen. Følte meg rett og slett ikke som meg selv, litt som å konstant være litt utenfor kroppen. Gikk over i det øyeblikket jeg slutta på dem. 

Endret på kostholdet, men fikk ikke til å trene i særlig grad pga bivirkningene. Nå har aldri søtsaker vært mitt største problem, men på appetitt hadde de null effekt for meg. Dessverre. Heldigvis er det også mulig å gå ned uten hjelpemidler, så nå går jeg for det gitt 😉

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mysimba er Inge mirakelkur, men den fjerner søtsuget om det er det du har problemer med. Jeg har gått på det i vel et halvår, gått ned 20 kilo. Ingen bivirkninger bortsett fra treg mage.

Anonymkode: a3823...b60

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjertebank, svimmelhet, ørhet, ufokusert og en generell uvelhetsfølelse som ikke gikk over. I tillegg til at jeg var helt ekstremt treg i magen. Følte meg rett og slett ikke som meg selv, litt som å konstant være litt utenfor kroppen. Gikk over i det øyeblikket jeg slutta på dem. 

Endret på kostholdet, men fikk ikke til å trene i særlig grad pga bivirkningene. Nå har aldri søtsaker vært mitt største problem, men på appetitt hadde de null effekt for meg. Dessverre. Heldigvis er det også mulig å gå ned uten hjelpemidler, så nå går jeg for det gitt 😉

Jeg vet at man kan gå ned uten, men jeg trenger en liten kickstart (om ikke annet så placebo🙈). 

Takk for svar ig tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...