Optatium Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 (endret) Har hentet ut og skal prøve etter ferien, lurer på om noen har erfaring? Endret 28. juni 2019 av Optatium
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Å hva i huleste er det? Anonymkode: 4fa3d...c60
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Har forsøkt, men bivirkningene var for for ille til at jeg orka å fortsette-jeg vil ikke anbefale dem til noen egentlig. Tok dem i 6 mnd, gikk ned 10 kg, så ingen mirakelkur for meg dette. Anonymkode: 502da...483
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har forsøkt, men bivirkningene var for for ille til at jeg orka å fortsette-jeg vil ikke anbefale dem til noen egentlig. Tok dem i 6 mnd, gikk ned 10 kg, så ingen mirakelkur for meg dette. Anonymkode: 502da...483 Endret du på noe vaner eller mat i den perioden og, eller gjorde du akkurat som før du begynte på den? Beveget/trente du mer? Anonymkode: 8e314...618
Optatium Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Å hva i huleste er det? Anonymkode: 4fa3d...c60 De som har prøvd vet😜 men det er en medisin for å hjelpe med vektreduksjon.
Optatium Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har forsøkt, men bivirkningene var for for ille til at jeg orka å fortsette-jeg vil ikke anbefale dem til noen egentlig. Tok dem i 6 mnd, gikk ned 10 kg, så ingen mirakelkur for meg dette. Anonymkode: 502da...483 Hva slags bivirkninger fikk du?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, Optatium skrev: Hva slags bivirkninger fikk du? Ikke meg du spurte men min venninne fikk angst, diarre og søvnløshet, samt kramper i magen. Anonymkode: cdea0...46d
Optatium Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke meg du spurte men min venninne fikk angst, diarre og søvnløshet, samt kramper i magen. Anonymkode: cdea0...46d Huff da... fikk en annen for noen år tilbake, den hjalp meg til å gå med 40kg. Dessverre er den tatt av markedet, så hadde håpet denne kunne hjelpe litt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 Mysimba er Inge mirakelkur, men den fjerner søtsuget om det er det du har problemer med. Jeg har gått på det i vel et halvår, gått ned 20 kilo. Ingen bivirkninger bortsett fra treg mage. Anonymkode: a3823...b60
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 10 timer siden, Optatium skrev: Hva slags bivirkninger fikk du? Hjertebank, svimmelhet, ørhet, ufokusert og en generell uvelhetsfølelse som ikke gikk over. I tillegg til at jeg var helt ekstremt treg i magen. Følte meg rett og slett ikke som meg selv, litt som å konstant være litt utenfor kroppen. Gikk over i det øyeblikket jeg slutta på dem. Endret på kostholdet, men fikk ikke til å trene i særlig grad pga bivirkningene. Nå har aldri søtsaker vært mitt største problem, men på appetitt hadde de null effekt for meg. Dessverre. Heldigvis er det også mulig å gå ned uten hjelpemidler, så nå går jeg for det gitt 😉 Anonymkode: 502da...483
Optatium Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mysimba er Inge mirakelkur, men den fjerner søtsuget om det er det du har problemer med. Jeg har gått på det i vel et halvår, gått ned 20 kilo. Ingen bivirkninger bortsett fra treg mage. Anonymkode: a3823...b60 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjertebank, svimmelhet, ørhet, ufokusert og en generell uvelhetsfølelse som ikke gikk over. I tillegg til at jeg var helt ekstremt treg i magen. Følte meg rett og slett ikke som meg selv, litt som å konstant være litt utenfor kroppen. Gikk over i det øyeblikket jeg slutta på dem. Endret på kostholdet, men fikk ikke til å trene i særlig grad pga bivirkningene. Nå har aldri søtsaker vært mitt største problem, men på appetitt hadde de null effekt for meg. Dessverre. Heldigvis er det også mulig å gå ned uten hjelpemidler, så nå går jeg for det gitt 😉 Anonymkode: 502da...483 Jeg vet at man kan gå ned uten, men jeg trenger en liten kickstart (om ikke annet så placebo🙈). Takk for svar ig tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå