Gå til innhold

Leid feriehus i sommer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid feriehus i Danmark i sommer og vi alle gleder oss veldig.

Feriehuset har 3 soverom så 2 av barna må dele rom - dette snakket vi med dem om på forhånd før vi bestilte.

Snakket nå med ei venninne som syns det er helt forferdelig, barna har til vanlig hvert sitt rom, og mener at når de har ferie og fri fra skole og barnehage skal de selvfølgelig ha hvert sitt rom når vi er på ferie.

Så dere andre som har leid feriehus, skal på en hytte eller lignende, før barna eget soverom, og er det så veldig ille om de må dele?

Anonymkode: 888d6...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, venninnen din kan ikke ha mange problemer i livet sitt 😂 For noe tull!

Anonymkode: 7b605...bd4

Skrevet

Hæ? 

Nei for noe tull. På ferie elsker ungene her å få dele rom. Vi har leid hytte med ett soverom og køyesenger i stua. så alle 3 deler stuen og vi tar soverommet. 

Anonymkode: 84a30...a1e

Skrevet

Vi har ofte leid hus med tre soverom, men ungene ender alltid på samme rom. Det er stas på ferie 😊

Anonymkode: 10470...881

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har leid feriehus i Danmark i sommer og vi alle gleder oss veldig.

Feriehuset har 3 soverom så 2 av barna må dele rom - dette snakket vi med dem om på forhånd før vi bestilte.

Snakket nå med ei venninne som syns det er helt forferdelig, barna har til vanlig hvert sitt rom, og mener at når de har ferie og fri fra skole og barnehage skal de selvfølgelig ha hvert sitt rom når vi er på ferie.

Så dere andre som har leid feriehus, skal på en hytte eller lignende, før barna eget soverom, og er det så veldig ille om de må dele?

Anonymkode: 888d6...f71

😂😂😂😂😂😂😂😂 

😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: ea1a2...151

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har leid feriehus i Danmark i sommer og vi alle gleder oss veldig.

Feriehuset har 3 soverom så 2 av barna må dele rom - dette snakket vi med dem om på forhånd før vi bestilte.

Snakket nå med ei venninne som syns det er helt forferdelig, barna har til vanlig hvert sitt rom, og mener at når de har ferie og fri fra skole og barnehage skal de selvfølgelig ha hvert sitt rom når vi er på ferie.

Så dere andre som har leid feriehus, skal på en hytte eller lignende, før barna eget soverom, og er det så veldig ille om de må dele?

Anonymkode: 888d6...f71

Du må jo ikke høre på sånt vas

Anonymkode: ef382...92a

Skrevet

Det går nok helt fint at to deler rom, sannsynligvis blir den som har rom alene misunnelig og vil sove på fellesrommet. 

I år er første året barna våre har hvert sitt soverom på ferie - og de er 16 og 18 og en jente og en gutt. Hittil har de synes det har vært koselig og sosialt å dele rom, men i år ville de gjerne ha hvert sitt rom. 

Anonymkode: 60c9c...dc9

Skrevet

Tror mine hadde blitt veldig skuffet hvis de fikk hvert sitt rom på ferie. De forbinder ferie med å dele rom. Skravle, tulle og tøyse  til langt på natt.

Anonymkode: 36192...363

Skrevet

Ifjor lå vi alle 4 på samme rom, da våre barn gjerne vil ligge ved side  av oss. De andre 3 soverommene lå det til sammen 6 stk. 

Anonymkode: 8a2ed...595

Skrevet

Med andre ord, pust med magen, og se på barnas smil som gleder seg :)

Takk alle sammen.

HI

Anonymkode: 888d6...f71

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med andre ord, pust med magen, og se på barnas smil som gleder seg :)

Takk alle sammen.

HI

Anonymkode: 888d6...f71

Helt klart! 😊

Anonymkode: 7b605...bd4

Skrevet

Mine beste minner er hyttetur. På vår hytte.

Der sov vi alle på ett rom, to køyesenger. Mamma og pappa, meg og min bror. 

Anonymkode: 00c2f...e31

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har leid feriehus i Danmark i sommer og vi alle gleder oss veldig.

Feriehuset har 3 soverom så 2 av barna må dele rom - dette snakket vi med dem om på forhånd før vi bestilte.

Snakket nå med ei venninne som syns det er helt forferdelig, barna har til vanlig hvert sitt rom, og mener at når de har ferie og fri fra skole og barnehage skal de selvfølgelig ha hvert sitt rom når vi er på ferie.

Så dere andre som har leid feriehus, skal på en hytte eller lignende, før barna eget soverom, og er det så veldig ille om de må dele?

Anonymkode: 888d6...f71

Så hvis hun er på hotell leier hun et rom til hvert barn?

Anonymkode: ace21...d6c

Skrevet

Delte alltid rom med søsken på ferie, var jo stas det. Gode sommerminner fra den tiden.

Skrevet

Vi har eget sommerhus i Danmark- der må barna dele somerom. Nå velger oftest eldste å slå opp telt i hagen, men det er ikke fordi han ikke vil dele rom med lillebror.

Barna kommer ikke til å bry seg. Det er ferie og de er sammen med famillien- det er nok

Anonymkode: ca96d...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...