Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute å koste oss, skulle ta noe å drikke. Jeg bestilte meg alkoholfri øl. Vi drakk og koste oss.. da jeg hadde drukket halve glasset, så oppdaget jeg at det sto 4,5% alkohol på flasken min. (Jeg fikk flaske og glass på bordet). Jeg er gravid. Jeg ga beskjed til bartender. Jeg fikk ny flaske da med alkoholfri øl som jeg først ba om...

Anonymkode: 07d06...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt klar beskjed. Vi opplevde noe lignende for et par år siden, men da var det ungene som fikk barnedrinker. Plutselig ble ene litt rar i fjeset og fikk broren til å smake, smakte igjen selv osv. og jeg spurte hva som var galt. Smakte og kjente med en gang at det var sprit i drinken. Ga klar beskjed til bartenderen om at de må klare å følge bedre med selv om det er travelt. 

Anonymkode: 111ea...90d

Skrevet

Det er virkelig ikke greit. Håper du fikk en skikkelig unnskyldning?!

Hvis ikke hadde jeg sendt en klagemail til stedet. Mulig jeg hadde gjort det uansett

Anonymkode: de219...5dd

Skrevet

Det er ingen skade skjedd, men det skal virkelig ikke skje! Det kan være mange grunner til at noen bestiller alkoholfritt. 

Men feil kan skje og jeg hadde nok ikke gjort noe mer. 

Anonymkode: 6c8f0...c0c

Skrevet

Det er ikke greit og de bør få klær beskjed om det. Ang barnet i magen så må du ikke bli redd, et halvt glass en gang gjør ingen skade.

Anonymkode: c4e98...b3a

Skrevet

Jeg hadde antakeligvis gitt veldig klar beskjed. Slikt skal ikke skje!

Anonymkode: d6c5f...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...