Gå til innhold

Oppringt av et rart tlf nr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble i dag oppringt to ganger av et 10 sifferet nummer med 11 foran. Hva i alle dager er dette? Tør ikke ringe tilbake om det skulle være noe svindel. 

Anonymkode: b6866...5d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble og oppringt av 10 sifret nr for et par uker siden. Når jeg ikke tok den, så ble jeg oppringt av et nytt 10 sifret nr, sånn holdt det på 6-7ganger samme dagen. Ingen av nr var like, og alle startet med forskjellige tall, men ingen på 11. 2 av nr kom fra hellas, et fra Kypros, resten vet jeg ikke. Du kan sjekke opp nr på telefonterror, og se om de er på listene der

Anonymkode: f053f...2cf

Skrevet

Microsoft svindlere har vært veldig aktive på min telefon en periode. De har ringt fra både «norske» og utenlandske nummer. 

Anonymkode: 6c2e7...a86

Skrevet

Det er mange typer svindel ute og går nå. På noen av dem kan det fort bli dyrt å ringe tilbake. Og hvorfor ringe tilbake? Om noen virkelig vil ha tak i deg, så ringer de vel en gang til eller sender deg en melding om et er viktig.

Anonymkode: 364b3...aaa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble i dag oppringt to ganger av et 10 sifferet nummer med 11 foran. Hva i alle dager er dette? Tør ikke ringe tilbake om det skulle være noe svindel. 

Anonymkode: b6866...5d2

Jeg og. To ganger i dag. Begge med +47 foran, deretter 10 siffer. Blokkerte de jeg. 

Skrevet

Ringer forresten aldri tilbake på ting jeg ikke vet hva er. Folk får legge igjen beskjed om det er noe. 

Skrevet

Mest sannsynlig fra en svindler. Får også slike telefoner innemellom. Tar de aldri og ringer aldri tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...