Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Jeg satt på jobb, og måtte ut og kopiere noe. Ved kopimaskinen står en kollega og kopierer en og en side fra en bok. Jeg spurte om det ville ta langt tid, og hun sa ja og at jeg burde gå og kopiere i en annen etasje i bygget. Idet jeg gikk tilbake til kontoret fikk jeg et glimt av hva det var hun kopierte. Det var en lærebok for videregående skole. Den har ikke noe med vår arbeidsplass å gjøre, men jeg vet hun har et barn som går på videregående. Ble litt sur - hvorfor skal jeg ikke få gjort det som skal gjøres i JOBB-sammenheng fordi hun driver med private greier på jobbens kopimaskin. Grr, burde kanskje ha sagt noe.... Anonymkode: 2b9bf...7b5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Ikke hvis dette er første gang du ser et avvik. Men er dette en gjenganger derimot ville jeg sagt i fra. Anonymkode: d33fd...0e0
Lagerfrakk Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke hvis dette er første gang du ser et avvik. Men er dette en gjenganger derimot ville jeg sagt i fra. Anonymkode: d33fd...0e0 Jeg syns bare hun burde vært litt mer ydmyk eller hensynsfull når en litt stresset kollega kommer og skal kopiere noe - det er rett før helg, og dette er arbeid jeg trenger for å jobbe i helgen (sånn er det med mange av oss i denne jobben), og det hindrer jo arbeid at hun står der i en halvtime og holder kopimaskinen opptatt med sine private ting. Mente ikke at jeg skulle si noe til ledelsen, bare til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå