Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Tre svangerskap med tre ks. Gått ned nesten til normalvektig men sitter igjen litt fett på magen under navlen pluss at huden henger litt over arret. Men magen er ganske flat nedenfor navlen likevel. Over navlen derimot, helt opp mot ribbeinsbuen, der buler magen «rett» ut og står ut ned til navlen og der går magen inn igjen som en brett rundt nesten. Er dette delte magemuskler? Så høyt? Jeg greier ikke kjenne det selv, litt for polstret der enda og mulig det buler for mye? Når jeg ser på bilder av mager på nett med diastase så er den ved navlen og ned oftest, aldri så høyt opp? Jeg ser skikkelig gravid ut siden den går så rett ut der om jeg ikke går og holder magen inn da. Da ser den grei ut, men det er slitsomt! Anonymkode: 3f0d9...040
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Magemusklene går helt opp, så du kan få diastase hele veien ja. Har selv to svangerskap bak meg, og har diastase selv. Nå har jeg riktignok flat mage, men når musklene strammes kan du lett se gapet og om jeg vil putte tre fingre i bredden mellom magemusklene. Måtte slutte med planke og situps, for da bulet en "haifinne" ut av broket 😅 og det var ubehagelig. Har trent endel kjernemusklaturen og rygg for å kompensere for svakheten i front, og bygge meg et innvendig "korsett" for å få magen stram og flat igjen. Utseendet betydde ikke så mye for meg, men fikk vondere i ryggen når magemusklene sviktet helt og det orket jeg ikke leve med. Anonymkode: d645d...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå