Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Erfaringer med den byen? Oppvekstmiljø? Skoler? Folk? Tilbudt jobb der. Vi har 3 unger og søker oss mot en mindre by, møkk lei Oslo med trafikkkaos, pendlestrekninger, høye boligpriser osv. Hvilken by ville dere eventuelt valgt? Vi har noen venner som er fra Haugesund, hyggelige og solide folk. Liker nærhet til hav, at det er noe kulturtilbud og likevel en småby. Vi har utdannelser/yrker som gjør at vi kan jobbe va hvor som helst, bare ikke i små bygder. Anonymkode: 0d715...b0c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Mye rusproblematikk der. Anonymkode: 32aea...59b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mye rusproblematikk der. Anonymkode: 32aea...59b Det har de aller fleste mellomstorebyer med stort omland. Haugesund er en fin by og med sine omtrent 30.000 innbyggere og med et omland som vel gjør at det er nærmere 100.000 tusen mennesker som har det mer eller mindre som "sin" by, har byen utrolig mange gode tilbud både når det gjelder kultur, handel og aktiviteter og det meste annet man trenger. Det er mange fine turområder, det eneste man kanskje kan klage på er været. Hus / leiligheter har helt greie priser her. Flyttet hit for omtrent 20 år siden og tok meg ikke lang tid før jeg trivdes veldig godt, og det gjør jeg fortsatt Anonymkode: 1e39d...4d3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 hva med østfold eller vestfold? Anonymkode: c02ca...49b
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Veldig fin by, men min opplevelse var at det var utrolig vanskelig å bli kjent med folk. Har bodd flere steder og har alltid fått venner. I Haugesund var det vanskelig. Flytta etter 2 år Anonymkode: 91290...b51
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Hgsd er en kjekk by å bo i. Bleikmyr og Skåredalen er fine plasser å bo med barn. Lett å få barnehageplass, flott natur. Rusmiljøet merker en lite til med mindre en trekkes mot det selv. Anonymkode: d1412...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå