Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet her er bedt i 3 bursdager kommende uke, men  ønsker bare og gå i 2 av de, den siste er til den som mobber og er veldig slem mot barnet.

Vi skal bort den dagen også, det ble bestemt allerede tidlig i mai,men jeg føler sånn på det , selvom barnet ikke er noe snill mot mitt barn,men vet de bare er 6 gutter som er bedt som er like gammle og vet at 2 er på ferie.

De andre 2 har vi allerede takket ja til, der er 6 gutter og 5 jenter bedt og han som mobber skal ikke dit, i den andre skal barnet være med på hytta en dag med overnatting sammens med bursdagsbarnet og 3 gutter til, disse er 1 år eldre enn meg.

Han er 5 forresten

Anonymkode: c94e3...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke eldre enn meg,men han så klart 😜 litt trøtt nå

Skrevet

Hadde meldt avbud til foreldrene til mobberen å forklart hvorfor barnet mitt ikke ønsker å komme til han.

Anonymkode: 4a3e7...12f

Skrevet

Hadde meldt avbud og sagt dere er bortreist den dagen. Hadde ikke sagt noe mer. 

Anonymkode: 4f582...53f

Skrevet

Mobber han Februarprinsen i barnehagen? Hva gjøres med det?

Anonymkode: 7b3dc...883

Skrevet

Takk for svar

Da melder vi avbud og sier at vi er bortreist er ikke verre enn det

Skrevet

Det kommer an på hvorfor dere er bortreist og hvor alvorlig mobbingen er.

Hvis det er forhomd som er tatt opp med barnehagen og foreldrene og de ikke har forsøkt å bedre situasjonen, eller det dere har planlagt vanskelig lar seg flytte, ville jeg latt ham droppe det. Jeg ville nok likevell forklart det for min egen gutt med at dere skulle bort, ikke med at han skulle droppe det på grunn av mobbing. Jeg er veldig nøye på å ikke la mine barn innta noen offerrolle eller rømme fra problemer.

Anonymkode: 63c89...826

Skrevet

Vi kunne fint ha endret planer for en bursdag, hvis bursdagen var viktigere for barnet enn planene vi hadde. Men ikke for en bursdag barnet ikke hadde lyst til å gå i. De må jo uansett regne med at flere ikke kan komme når de feirer i sommerferien.

Anonymkode: 39cee...b6d

Skrevet

Hva får du ut av disse trolletrådene, BW? 

Anonymkode: 6ea0d...3cc

Skrevet

Takk for alle svar

Nei blir vanskelig og flytte den dagen vi skal bort.

Barnehagen har vert veldig flinke til dette,men ikke foreldrene, gutten deres gjør ikke noe galt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...