Gå til innhold

Trademax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt møbler fra dem? Har fått dårlig kritikk ser jeg. 

Anonymkode: e487d...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte grillbenk derifra for 3 uker siden. Fikk den etter 10 dager, lastebil som leverte. Kjempefornøyd😁

Anonymkode: eff52...3e4

Skrevet

Kjøpt gjesteseng. Veldig fornøyd, både med varen og servicen. 

Skrevet

Ja, kjøpte sofa, spisestue og seng.. Mitt råd til deg: styr unna! Kjempe dårlig kvalitet og servicen er elendig. Fikk feil deler til senga 3 ganger. Spisebordet ser ikke ut. Mannen la skinnlommeboka hans på bordet og det ble merke. Niesen min sin pinneis smelta slik at det ble en liten pytt på bordet. Jeg tørket det med en gang, men det ble likevel stort flekkmerke. Jeg la et blad med strekkode-klister på bordet, og strekkoden er nå stemplet på bordet og går ikke bort uansett hva jeg vasker med.

Da jeg bestilte valgte jeg noen grå stoffstoler til bordet. Etter flere uker får jeg beskjed om at de ikke finnes lenger. Da hadde jeg altså bestilt og betalt. Fikk da velge noen andre innenfor en prisklasse. Valgte noen i tre. Først fikk jeg ikke det antallet jeg skulle ha. Når jeg da fikk de to siste som manglet var den ene knekt. Jeg var så psykisk sliten av å ikke komme noe vei med de på tlf at jeg bare lot det være. Stolene er også skikkelig dårlig kvalitet. Må ikke finne på å stå på de, for da får du gjennom.

Sofaen er fylt med med noe billig skum så den synker ganske fort.

Altså, bruk heller noen lapper ekstra for god kvalitet og god service. Jeg kommer aldri til å bestille noe derfra igjen. Aldri!

Anonymkode: cdf60...f3c

Skrevet

Har kjøpt sofa,bord og TV benk.knall fornøyd.kjempe fornøyd.fikk ett teppe feil og da fikk vi beholde det som kom feil også sende de det rette med engang. Alt levert på døren. Sofaen bærte de faktisk helt inn for meg.sofaen brukes daglig og ser ut som ny etter 3 år

Anonymkode: 8a557...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...