Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde forberedt meg så godt og trodde absolutt jeg skulle klare B ihvertfall. Jeg fikk D og tør ikke si dette til noen, jeg pleier å få A og B stortsett, jeg studerer til barnehagelærer..

Anonymkode: 5bd75...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok bare bommet litt på oppgaven. Be om en begrunnelse og ta lærdom av det til neste gang. En D er ikke noen undergang. Jeg har til og med en E på mitt vitnemål, midt blant masse B-er, noen A-er og et par C-er. Er i jobb, ingen så på karakterene. 

Anonymkode: 491c2...202

Skrevet

Be om begrunnelse og klag. Det er nok verdt det. 

Anonymkode: 8783a...f3b

Skrevet

Da har du nok gjort oppgaven feil. Jeg hadde bare 4 og 5 ere på Vgs. Så fikk jeg 2 på norskeksamen. Hadde nok tolka oppgaven helt på jorde 😅 burde tatt den opp men 

Anonymkode: bdeb2...069

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få A eller B, fikk E💩

Anonymkode: 6dc90...93a

Skrevet

Ingen ser på karakterene. Ingen. Da bommet du litt på den, men livet går videre. Dette går bra! 

Anonymkode: 5c902...d7f

Skrevet

Hi her, det føles bare så tungt, som om jeg ikke har forstått noe. Jeg fikk A på forrige eksamen..

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen ser på karakterene. Ingen. Da bommet du litt på den, men livet går videre. Dette går bra! 

Anonymkode: 5c902...d7f

Det stemmer jo ikke. Når jeg er med og ansetter vil en med gode prestasjoner selvsagt være å foretrekke - jeg vil ikke ha folk som ikek har forstått mer enn det overfladiske av pensum og heller ikke klarer å uttrykke seg  - evt må den med en svakere karakter ha en meget god forklaring. Men det er også forskjell på den som har én svak karakter og den som har kun C og dårligere.

Skrevet
36 minutter siden, sug lut skrev:

Det stemmer jo ikke. Når jeg er med og ansetter vil en med gode prestasjoner selvsagt være å foretrekke - jeg vil ikke ha folk som ikek har forstått mer enn det overfladiske av pensum og heller ikke klarer å uttrykke seg  - evt må den med en svakere karakter ha en meget god forklaring. Men det er også forskjell på den som har én svak karakter og den som har kun C og dårligere.

Jeg er veldig enig med deg, og jeg har ansatt mange både i privat og offentlig sektor.

Anonymkode: 3e1fa...4fc

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, det føles bare så tungt, som om jeg ikke har forstått noe. Jeg fikk A på forrige eksamen..

Hva slags fag var det i da?

Anonymkode: 7a860...90e

Skrevet

A fikk jeg i samfunnsfag/ religion, D i naturfag

hi

Skrevet

Det går bra. Jeg fikk også D på eksamen, og det føltes som verdens undergang. Jeg vil likevel kalle meg en meget oppegående arbeidstaker, og nok på høyde med de beste innen mitt felt. Det er ikke nødvendigvis på eksamen man skal prestere, men sette teori ut i praksis, og fungere i arbeidslivet med de utfordringene du møter der.

Man er ikke nødvendigvis en middels arbeidstaker/student som ikke forstår å sette seg inn i pensum selv om man får en D. Det er ikke på eksamen du skal prestere, men i arbeidslivet.

Anonymkode: 6cf18...639

Skrevet

Takk for støtten, føler meg bare så definert av den D'en. Gruer meg til å levere inn papirene til arbeidsgiver.. hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...