Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde forberedt meg så godt og trodde absolutt jeg skulle klare B ihvertfall. Jeg fikk D og tør ikke si dette til noen, jeg pleier å få A og B stortsett, jeg studerer til barnehagelærer..

Anonymkode: 5bd75...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok bare bommet litt på oppgaven. Be om en begrunnelse og ta lærdom av det til neste gang. En D er ikke noen undergang. Jeg har til og med en E på mitt vitnemål, midt blant masse B-er, noen A-er og et par C-er. Er i jobb, ingen så på karakterene. 

Anonymkode: 491c2...202

Skrevet

Be om begrunnelse og klag. Det er nok verdt det. 

Anonymkode: 8783a...f3b

Skrevet

Da har du nok gjort oppgaven feil. Jeg hadde bare 4 og 5 ere på Vgs. Så fikk jeg 2 på norskeksamen. Hadde nok tolka oppgaven helt på jorde 😅 burde tatt den opp men 

Anonymkode: bdeb2...069

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få A eller B, fikk E💩

Anonymkode: 6dc90...93a

Skrevet

Ingen ser på karakterene. Ingen. Da bommet du litt på den, men livet går videre. Dette går bra! 

Anonymkode: 5c902...d7f

Skrevet

Hi her, det føles bare så tungt, som om jeg ikke har forstått noe. Jeg fikk A på forrige eksamen..

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen ser på karakterene. Ingen. Da bommet du litt på den, men livet går videre. Dette går bra! 

Anonymkode: 5c902...d7f

Det stemmer jo ikke. Når jeg er med og ansetter vil en med gode prestasjoner selvsagt være å foretrekke - jeg vil ikke ha folk som ikek har forstått mer enn det overfladiske av pensum og heller ikke klarer å uttrykke seg  - evt må den med en svakere karakter ha en meget god forklaring. Men det er også forskjell på den som har én svak karakter og den som har kun C og dårligere.

Skrevet
36 minutter siden, sug lut skrev: