Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Har en bekjent på FB. Skikkelig drama dame som lever livet på FB. Når det blir for mye så slumrer jeg henne. Her om dagen hadde hun bursdag. Jeg gratulerer sjelden på FB. Så skrev hun på FB i går. Takk til mine xx venner som GADD å gratulere meg, dere xxx andre vil bli slettet. Jeg svarte muntert at jeg slettet henne så slapp hun bryet med dét. Slang på et par smilefjes da. Og så slettet jeg henne da. 😂😂😂 Nå sier en annen venninne som også er venn med henne at hun mista 70-80 venner i går. Og nå griner hun i ny status at verden er falsk. Er dette adferd flere har opplevd på FB. Voksen dame med jobb og unger liksom. Merkelig greie. Anonymkode: fc8fc...db3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Er det ikke sånn mange kvinner er da? Jeg har inntrykk av at fryktelig mange kvinner er nettopp så grusomt egotrippa. Anonymkode: 671e8...7b1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Hun kan jo ikke nå helt opp til den øverste greina? Anonymkode: f7f36...871
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun kan jo ikke nå helt opp til den øverste greina? Anonymkode: f7f36...871 Monkey branching du tenker på? Anonymkode: 671e8...7b1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Har også henne på FB og jeg så kommentaren din😉 Anonymkode: fc176...7ce
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 Nei, jeg har aldri opplevd sånt drama på facebook. Tror forresten aldri jeg har gratulert noen der... Selv har jeg skjult fødselsdagen min så den ikke kommer opp hos andre, og de jeg er såpass nærme at jeg ønsker å gratulere sender jeg en sms eller ringer til. Ingen gratulasjoner over fjesboka Anonymkode: b67ce...d2c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg har aldri opplevd sånt drama på facebook. Tror forresten aldri jeg har gratulert noen der... Selv har jeg skjult fødselsdagen min så den ikke kommer opp hos andre, og de jeg er såpass nærme at jeg ønsker å gratulere sender jeg en sms eller ringer til. Ingen gratulasjoner over fjesboka Anonymkode: b67ce...d2c Helt enig. De man vil gratulere får man gratulert i andre kanaler. FB er jo bare bytting av ordet gratulerer. Meningsløst. 😊 HI Anonymkode: fc8fc...db3
KellyTaylor Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 Vi alle har vel en slik " venn " på face. Underholdning for mitt vedkommende og slenger inn et par likes i ny og ne🤭
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 Pinlig oppførsel...snakk om å være dramaqueen og tro at hele verden stopper opp og skynder seg inn på fb for å gratulere henne med dagen. Hadde gjort akkurat det samme som deg, HI! Anonymkode: 488aa...6a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #10 Skrevet 27. juni 2019 Jeg har et par sånne, ikke nære i det hele tatt, har de kun pga underholdningsverdien👏😂 Anonymkode: 281d3...6c8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Skrevet 27. juni 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg har aldri opplevd sånt drama på facebook. Tror forresten aldri jeg har gratulert noen der... Selv har jeg skjult fødselsdagen min så den ikke kommer opp hos andre, og de jeg er såpass nærme at jeg ønsker å gratulere sender jeg en sms eller ringer til. Ingen gratulasjoner over fjesboka Anonymkode: b67ce...d2c Samme her ! 😃 Anonymkode: 04eb5...e29
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #12 Skrevet 27. juni 2019 Det er nesten så jeg misunner dere som har som har sånne folk på lista, underholdningsverdien må jo være stor til tider. Jeg har ikke en eneste en på lista som legger ut noe sånt i det hele tatt, alle er like kjedelige, meg selv inkludert. Jeg har bursdag i morra, kanskje jeg skal dra til med en sånn melding 😂 Anonymkode: fc76d...b9d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #13 Skrevet 27. juni 2019 Slike mennesker er slitsomme. Det mest frustrerende er, at de aldri vil få nok selvinnsikt til å se hva de holder på med. Anonymkode: 62f81...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå