Gå til innhold

Hvor viktig er det at mannen din er trofast ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at du ikke visste om utroskapen og levde med en kjekk og sjarmerende mann som var oppmerksom mot deg,  og du var lykkelig i forholdet.

Motsatt, en mann som var 100% trofast, men ikke ga deg noe oppmerksomhet og du var ganske ulykkelig i forholdet. 

Hva hadde du valgt? Valget å gå finnes ikke.

Anonymkode: 5236e...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valget å gå finnes alltid. 

Anonymkode: 96cfa...a31

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke i dette tenkte tilfellet.

Skrevet

Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Jeg levere med nr 1, men når jeg fant det ut forvandlet han seg til nr 2 og jeg må helt ærlig si at jeg hadde det bedre før jeg visste...

Anonymkode: cecb4...124

Skrevet

Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Jeg levere med nr 1, men når jeg fant det ut forvandlet han seg til nr 2 og jeg må helt ærlig si at jeg hadde det bedre før jeg visste...

*levde

Skrevet

Oi, interessant.., men klem til deg.

Skrevet

Hadde valgt det første 

Anonymkode: af737...030

Skrevet

Jeg hadde valgt det første.

Det viktige er at mannen og jeg elsker hverandre. Pule og elske er to forskjellige ting. 

Anonymkode: 543de...9e3

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for millioner av kvinner i verden finnes det valget ikke. Da blir de rett og slett drept. 

Anonymkode: ce995...61f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde valgt det første.

Det viktige er at mannen og jeg elsker hverandre. Pule og elske er to forskjellige ting. 

Anonymkode: 543de...9e3

Det er det. Men kjærlighet og tillit er ikke to helt forskjellige ting. Problemet ved at en mann hadde vært utro ville ikke vært at han hadde en annen rent seksuelt, men at han løy for meg og syntes det var greit at vi var lykkelige i en illusjon. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for millioner av kvinner i verden finnes det valget ikke. Da blir de rett og slett drept. 

Men i Norge, så har alle kvinner det valget - de kan gå!

Det er viktig å minne om, for det er nok av kvinner også i Norge som lever i skadelige forhold og som blir psyket ned til å tro at de ikke har noe valg, eller at de lever med en kulturell bakgrunn som holder dem tilbake. Men i Norge har heldigvis ALLE kvinner et valg, de kan gå fra en mann som er psykisk eller fysisk voldelig, som utnytter dem... eller som de bare ikke har det bra med.

Anonymkode: 18115...262

Skrevet

Vanskelig valg! 

Jeg hadde foretrukket en lydig mann jeg kunne dominere nok til å ha faste regler for når han måtte holde seg hjemme mens jeg pulte andre og når han selv fikk gå ut å treffe en annen kvinne 😂

Anonymkode: 5a568...95b

Skrevet

Heller aleine enn ett av de to. 

Anonymkode: ab31a...dcc

Skrevet

Løgn og bedrag er uakseptabelt. Jeg vil ikke bygge mitt liv på en løgn, og jeg vil ikke leve mitt liv med en man som ikke respekterer meg nok til å være ærlig. 

Ok, så er han blitt tatt i utroskap men har valgt å bli i sitt ekteskap. Jada, der røk illusjonen og han er sikkert tverr og skuffet og diverse. Men han har valgt å bli og det er et utgangspunkt for en ny prosess. Parterapi og mange ubehagelige samtaler venter. Etter det er det to mulige scenarier: Enten har man lyktes i finne tilbake til hverandre, genfunnet respekten og tilliten i samlivet og fått det bra igjen. Eller også er forholdet endegyldig slutt og han er singel om han vil eller ikke.

Personlig hadde jeg ikke greid å bli i et forhold etter slik utroskap. Jeg er av den grunn singel. Å vite at den person jeg stolte mere på enn alle andre i hele verden løy meg rett opp i ansiktet dag etter dag gjorde at jeg sa stopp. Men jeg er evig taknemmelig for at jeg fant det ut! Jeg er ikke et umyndig barn som man kan lyve til og manipulere for hennes mening teller ikke uansett. Jeg er et likeverdig medlem av samfunnet og vil ha retten til selv å bestemme mine grenser.

Anonymkode: 0f871...619

Skrevet

100% trofasthet, noe annet er ikke mulig hos meg. 

Anonymkode: ba13f...e1f

Skrevet

Det er verre for menn om en kvinne er utro enn det er for en kvinne om en mann er utro.

Han blir jo i så fall nødt til å fø opp en annen mans avkom. I omvendt tilfelle går det ikke ut over henne.

Anonymkode: 30963...c64

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg blitt drept. Hva for et liv er det? Å være med en du ikke er god nok for uansett men må bli i forholdet? Da kan man jo like greit bare være død.

Anonymkode: 3d5d2...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...