Gå til innhold

Kvalme i 1.trimester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til kvalme? Jeg ekstremt kvalm,men får ikke opp noe. Mat hjelper 5 min,så er det tilbake🤢tar knekken på meg🙈

Anonymkode: 59541...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har noen tips til kvalme? Jeg ekstremt kvalm,men får ikke opp noe. Mat hjelper 5 min,så er det tilbake🤢tar knekken på meg🙈

Anonymkode: 59541...2cf

Dessverre funket ingenting her. Men typiske tips som å spise kjeks osv er jo verdt et forsøk. Med første barn lå jeg 4 mnd over do. Nå er jeg 6 uker på vei og kvalmen har begynt igjen 

Anonymkode: 4d9ce...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre funket ingenting her. Men typiske tips som å spise kjeks osv er jo verdt et forsøk. Med første barn lå jeg 4 mnd over do. Nå er jeg 6 uker på vei og kvalmen har begynt igjen 

Anonymkode: 4d9ce...032

4 mnd over doen hørtes slitsomt ut. Jeg er 6+3 og det er så ille fra formiddagen til jeg legger meg på kvelden at jeg orker ikke snakke engang😝Jeg spiser kjeks,men hjelper ikke så mye. Har hørt at noen tar postafen,men tør ikke helt å ta det. 

Anonymkode: 59541...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 8.07, Anonym bruker skrev:

4 mnd over doen hørtes slitsomt ut. Jeg er 6+3 og det er så ille fra formiddagen til jeg legger meg på kvelden at jeg orker ikke snakke engang😝Jeg spiser kjeks,men hjelper ikke så mye. Har hørt at noen tar postafen,men tør ikke helt å ta det. 

Anonymkode: 59541...2cf

Prostafen er trygt å ta ihvertfall, fikk jeg beskjed om av legen. 

Anonymkode: 09769...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må få tak noe sånt🤢fungerer dårlig slik det er nå🙈

Anonymkode: 59541...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funket slike reisesykearmbånd(seaband?) av og til😊

Anonymkode: 8bec6...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små slurker med grapefruktjuice. Virkelig små slurker, tok kvalmen innenfor ett minutt. Var noe med den bitterheten tror jeg, som knuste den for meg😊

Anonymkode: b4924...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når kommer kvalmen? Jeg er bare 4+3, men er i ferie nå. Alt er så lettvint da🙈 Klarer dere å stå i jobb med kvalmen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Når kommer kvalmen? Jeg er bare 4+3, men er i ferie nå. Alt er så lettvint da🙈 Klarer dere å stå i jobb med kvalmen? 

Kom nøyaktig i uke 6,holdt på med ekstrem kvalme til uke 9 ish. Ble helt ut-av-meg-sjæl🙈så var hjemme uka før jeg gikk til ferie. Hadde ikke sjans til å jobbe! 

Anonymkode: 59541...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...