Gå til innhold

Kvalme i 1.trimester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har noen tips til kvalme? Jeg ekstremt kvalm,men får ikke opp noe. Mat hjelper 5 min,så er det tilbake🤢tar knekken på meg🙈

Anonymkode: 59541...2cf

Dessverre funket ingenting her. Men typiske tips som å spise kjeks osv er jo verdt et forsøk. Med første barn lå jeg 4 mnd over do. Nå er jeg 6 uker på vei og kvalmen har begynt igjen 

Anonymkode: 4d9ce...032

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre funket ingenting her. Men typiske tips som å spise kjeks osv er jo verdt et forsøk. Med første barn lå jeg 4 mnd over do. Nå er jeg 6 uker på vei og kvalmen har begynt igjen 

Anonymkode: 4d9ce...032

4 mnd over doen hørtes slitsomt ut. Jeg er 6+3 og det er så ille fra formiddagen til jeg legger meg på kvelden at jeg orker ikke snakke engang😝Jeg spiser kjeks,men hjelper ikke så mye. Har hørt at noen tar postafen,men tør ikke helt å ta det. 

På 27.6.2019 den 8.07, Anonym bruker skrev:

4 mnd over doen hørtes slitsomt ut. Jeg er 6+3 og det er så ille fra formiddagen til jeg legger meg på kvelden at jeg orker ikke snakke engang😝Jeg spiser kjeks,men hjelper ikke så mye. Har hørt at noen tar postafen,men tør ikke helt å ta det. 

Prostafen er trygt å ta ihvertfall, fikk jeg beskjed om av legen. 

Anonymkode: 09769...bf6

Annonse

• 4 uker senere...
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Når kommer kvalmen? Jeg er bare 4+3, men er i ferie nå. Alt er så lettvint da🙈 Klarer dere å stå i jobb med kvalmen? 

Kom nøyaktig i uke 6,holdt på med ekstrem kvalme til uke 9 ish. Ble helt ut-av-meg-sjæl🙈så var hjemme uka før jeg gikk til ferie. Hadde ikke sjans til å jobbe! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...