Gå til innhold

Samtalegruppe for ufrivilig barnløse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Av og til er det ikke nok å "snakke med" andre på nett, man har behov for å møte mennesker ansikt til ansikt. Jeg har derfor fått med meg Selvhjelp Norge på å starte samtalegruppe for ufrivillig barnløse. Samtalegruppen er for alle i kategorien ufrivillig barnløs, er livssynsnøytral og gratis, vil holdes på et nøytralt, anonymt og skjermet offentlig sted, og drives på frivillig initiativ. Gruppa vil startes opp og veiledes av Selvhjelp Norge, men kun ufrivillig barnløse deltar i samtalegruppa.

Informasjonsmøte om selvhjelpsgruppa blir på Hamar 26. august, kl. 18.30-20.30. Sted: Hamar Vandrerhjem, Vikingeskipet, Åkersvikvegen 24. Søk evt. på "Informasjonsmøte om selvhjelpsgruppe for ufrivillig barnløse" på Facebook for mer informasjon (får ikke til å legge inn lenke).

Dersom Hamar blir for langt å reise for informasjonsmøte og evt. deltakelse i selvhjelpsgruppa, vil jeg oppfordre til å kontakte for eksempel psykisk helseteam i din kommune for å høre om det finnes et lignende tilbud nærmere deg. Såvidt jeg har klart å finne ut, arrangerer Ønskebarn kafétreff og terapigruppe i Oslo, men utover det finnes det ikke noe tilbud om samtalegrupper i Norge. Hvis du ønsker å starte en samtalegruppe selv vil jeg anbefale å kontakte Selvhjelp Norge.
 

Spør gjerne her hvis du lurer på noe.

Anonymkode: f31e2...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Tusen takk for informasjonen om Ønskebarn Oslo, det ante vi ikke at fantes og fikk ikke noe beskjed om dette på IVF klinikken, det har betydd mye at du skrev dette, tusen takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...