Gå til innhold

Hjelp edderkopper!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kryr av edderkopper i den boligen her, vi leier så forhåpentligvis er det 1 år til vi kan dra herifra. 

Jeg er livredd dem! 

Anonymkode: b45ea...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå dukket det opp enda en, en gigantisk kullsvart! Hva kan jeg gjøre ? Finnes det noe middel som ikke er skadelig for dyr og barn ? 

 

Anonymkode: b45ea...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Permetrin extra på Plantasjen, Jernia eller Europris. Spray i alle åpninger, dører og vinduer.

Edderkopper og andre småkryp hater dette, og er de dumme nok til å gå over dør de få sekunder senere. Kan også brukes direkte på kryp som har sneket seg inn.

Jeg bruker også denne under alle trestoler og på bordbein ute slik at jeg kan sitte trygt uten å få en i fanget. Bunn i postkassa får også gjennomgå.

Nå liker jeg sommeren igjen.

 

Anonymkode: d76cc...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

og er de dumme nok til å gå over dør de få sekunder senere.

Det stemmer ikke. Men jeg støtter å bruke permetrin, det holder mange av vekk

Anonymkode: 69882...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke. Men jeg støtter å bruke permetrin, det holder mange av vekk

Anonymkode: 69882...815

Brukt megleren i årevis og finner så godt som ingen levende inne, døde rett ved dørene derimot.....

Anonymkode: d76cc...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Brukt megleren i årevis og finner så godt som ingen levende inne, døde rett ved dørene derimot.....

Anonymkode: d76cc...a70

Megler -> permetrin. Mobilen ville bare noe annet 😂

Anonymkode: d76cc...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Megler -> permetrin. Mobilen ville bare noe annet 😂

Anonymkode: d76cc...a70

Jødedo.

Anonymkode: 2e891...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Megler -> permetrin. Mobilen ville bare noe annet 😂

Anonymkode: d76cc...a70

Hadde jo vært greit hvis en megler også tok den jobben! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2019 den 12.53, Anonym bruker skrev:

Kjøp Permetrin extra på Plantasjen, Jernia eller Europris. Spray i alle åpninger, dører og vinduer.

Edderkopper og andre småkryp hater dette, og er de dumme nok til å gå over dør de få sekunder senere. Kan også brukes direkte på kryp som har sneket seg inn.

Jeg bruker også denne under alle trestoler og på bordbein ute slik at jeg kan sitte trygt uten å få en i fanget. Bunn i postkassa får også gjennomgå.

Nå liker jeg sommeren igjen.

 

Anonymkode: d76cc...a70

Er det trygg å bruke ned småbarn og dyr hjemme ? Har en 2 åring og hund ellers skulle jeg gjerne ha sprayet ned med alt jeg kan komme over :( 

På 26.6.2019 den 13.31, Anonym bruker skrev:

Kjøp deg en øgle.

Anonymkode: 613b4...815

Aldri livredd de også :( 

På 26.6.2019 den 13.37, Anonym bruker skrev:

Noen katter spiser edderkopper...

Anonymkode: a79ba...734

Har hund som ikke liker katter så det går ikke :( 

 

jeg fikk mannen til å vaske utidsen av huset med høytrykkspyler og spraye rundt vinduer og dører med eddik. Gikk to flasker men nå har jeg ikke sett en eneste enn de siste dagene så kanskje jeg skal fortsette med det ? 

Anonymkode: b45ea...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det trygg å bruke ned småbarn og dyr hjemme ? Har en 2 åring og hund ellers skulle jeg gjerne ha sprayet ned med alt jeg kan komme over :( 

Aldri livredd de også :( 

Har hund som ikke liker katter så det går ikke :( 

 

jeg fikk mannen til å vaske utidsen av huset med høytrykkspyler og spraye rundt vinduer og dører med eddik. Gikk to flasker men nå har jeg ikke sett en eneste enn de siste dagene så kanskje jeg skal fortsette med det ? 

Anonymkode: b45ea...99b

Her var det mange store vededderkopper når jeg flyttet inn og jeg har totalt panikk for edderkopper. Men nå har jeg aldri sånne store edderkopper inne lenger. Jeg har katt og sprayer rundt lukkede dører og vinduer med permetrin, jeg sprayer bare på utsiden, sprayer ikke inne. Jeg bruker det sprøyterøret som følger med, så det ikke spruter overalt. Siden edderkopper trives i fuktig luft, så har jeg og fuktslukere inne.

Anonymkode: 69882...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det trygg å bruke ned småbarn og dyr hjemme ? Har en 2 åring og hund ellers skulle jeg gjerne ha sprayet ned med alt jeg kan komme over :( 

Aldri livredd de også :( 

Har hund som ikke liker katter så det går ikke :( 

 

jeg fikk mannen til å vaske utidsen av huset med høytrykkspyler og spraye rundt vinduer og dører med eddik. Gikk to flasker men nå har jeg ikke sett en eneste enn de siste dagene så kanskje jeg skal fortsette med det ? 

Anonymkode: b45ea...99b

 

Ja, Permetrin påvirker ikke større dyr og mennesker. Men jeg sprayet ikke vilt fordet. Åpner opp og sprayet inni karmene.

Anonymkode: d76cc...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...