Gå til innhold

Pakkeliste til telttur


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å ta med ungen og telte et par netter på fjellet. Jeg har aldri gjort det før. Skal ta med:

Telt, liggeunderlag, soveposer, mat, drikke, klesskifte, skittentøypose, dopapir, lommelykt, telefonbatterilader, solkrem, tannkost og kortstokk. 

Er det noe jeg har glemt her, som jeg må ha med?

Anonymkode: 08f0e...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håndsprit, termos ,kokeaperat, brødposer til å ha i sko/støvel vis de blir våt, oppslagsbok for fauna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha med så lite som mulig! Liggeunderlag som er selvoppblåsene får du i veldig små pakker nå (mitt er bitte lite), soveposer, telt så klart.

To sett med skift (veldig viktig og sjekke værmeldingen, man blir kald om man blir våt), primus eller stormkjøkken, enkel mat, store flasker med vann, men ikke for mye.

Vårservietter, myggspray, kniv.

powerbank, tannbørste, tannkrem, servise og bestikk. Gjerne litt godteri eller snacks. En bok, strikketøy etc. Som du kan pusle med når barna sover. En lett campingstol

 

Det var vel det viktigste som jeg kommer på nå.

Anonymkode: 98790...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite førstehjelpskit med plaster, kløsalve til bitt o.l., paracet osv

Anonymkode: 2609c...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søppelpose / plastposer til lå ha søppel i sånn at den ikke bli liggende i fjellet, inkludert brukt dopapir. Alternativt kan dopapir brennes sånn at det ikke blir liggende igjen i naturen det heller.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikkert er gøy, hvis dere har. Førstehjelpsskrin med gnagsårplaster og noe hvis dere brenner dere, hvis dere skal bruke stormkjøkken o.l. Fyrstikker.

Anonymkode: f461f...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...