Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Jeg har min aller første våkne nattevakt. Den var ikke planlagt og kommer direkte etter at jeg har vært våken og jobbet i 14 timer (krise her og absolutt siste mulighet, så da tilbød jeg meg). Foreløpig går det greit, men jeg tipper jeg blir bra trøtt utover om et par timer. Lurer derfor på om noen har noen smarte triks? Jeg oppholder meg i en ganske stor stue med kjøkken og har tilgang på TV med det meste på og Internett. Jeg kan ikke bråke og må oppholde meg her inne - Evt gå snarturer ut på en terrasse (men der er både grevling og mygg😉). Anonymkode: 0a79a...e4a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Ser TV, Netflix, FB, leser mye, går runder, tilsyn, rydde og vaskeoppgaver. Anonymkode: 6842f...706
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Jeg legger opp et program med ulike ting. Feks når måltid, litt enkle styrkeøvelser, litt strikking, litt TV, har med egen PC og lager album av private bilder (har lov til dette), Anonymkode: 50458...069
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Trening er fint for å holde seg vånen. Anonymkode: f429c...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå