Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Noen som har brukt voltaren i mer enn 3 dager som står på pakken?(2-3 tabletter i 3 dager). Jeg tar en for dag til jeg kommer meg til legen...🙄Brukt i 5 dager nå, bare 1 per dag altså...eneste som virker mot smertene....kan det være farlig å fortsette noen dager til? Anonymkode: c59f2...c2b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Jeg har ofte betennelser i kroppen, og kan noen ganger bruker det opp mot to uker i strekk. Noen ganger holder det med tre-fem dager, mens andre ganger må jeg ha det i et par uker. Men det er et reseptbelagt legemiddel, så du bør heller ringe legen fremfor å få råd på et forum. Anonymkode: 66162...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ofte betennelser i kroppen, og kan noen ganger bruker det opp mot to uker i strekk. Noen ganger holder det med tre-fem dager, mens andre ganger må jeg ha det i et par uker. Men det er et reseptbelagt legemiddel, så du bør heller ringe legen fremfor å få råd på et forum. Anonymkode: 66162...bcf Takk for svar☺️nei det er ikke reseptbelagt, jeg kjøpte det selv på apoteket....kanskje noe annet du tenker på? Anonymkode: c59f2...c2b
Pobie Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Voltaren brukes ved kronisk tilstander, så noen få dager burde ikke være noe problem. Bruk lavest mulig dose i kortest mulig tid, og ikke bruk sammen med ibux eller paracet, eller har problemer med nyrer eller lever.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 15 minutter siden, Pobie skrev: Voltaren brukes ved kronisk tilstander, så noen få dager burde ikke være noe problem. Bruk lavest mulig dose i kortest mulig tid, og ikke bruk sammen med ibux eller paracet, eller har problemer med nyrer eller lever. Kan kombineres med paracetamol, men ikke ibux (nsaids) Anonymkode: 1896f...364
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar☺️nei det er ikke reseptbelagt, jeg kjøpte det selv på apoteket....kanskje noe annet du tenker på? Anonymkode: c59f2...c2b Jo, er egentlig reseptbelagt. Heter voltaren på resept. Voltarol uten er svakere og bare forbehold kort kur til du kommer til lege. Du vet vel at selv om smertestillende og nesespray osv selges uten resept, så er det like « farlig» som det på resept??? Ikke bruk Ibux preparater i tillegg og heller ring lege. Får ikke noe spes effekt av 1 pille til dagen heller, viss du har vondt Anonymkode: 2a928...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå