Gå til innhold

Hunderfossen og Lilleputthammer, erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ha med en 3 åring og en 1 åring. Hvor mange dager burde vi ha i hver av parkene? Holder det med 1 dag på hver? 
Noen lure tips mtp mat, drikke, ha med vogn til begge? 

Ville dere satt av en dag til Tangen dyrepark også? 

Kom med alle tips til ferie i Lillehammer området med 2 små! 😃

Anonymkode: e185f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 dag i hver er mer enn nok med så små, ikke så mye for dem, ikke i Hunderfossen i alle fall. Barnas gård er også et alternativ. 

Anonymkode: 22292...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok valgt Lilleputthammer fremfor Hunderfossen når barna er så små. Men nå er det lenge siden mine var så små, så mulig jeg har glemt hva som var gøy og kult for de minste på Hunderfossen. Sjekk priser før du drar, kanskje er den lille prisforskjellen mellom 1 og 2 dager verdt det ved for eksempel to kortere dager i parken. 

Skal dere på Hunderfossen er det varme griller inne i parken som dere kan bruke. 

Barnas Gård anbefales, her får dere nærkontakt med dyrene. 

Anbefaler Norsk Vegmuseum som ligger ved siden av Hunderfossen, gratis inngang og mye spennende kjøretøy å se på!

Anonymkode: 6ac48...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i begge i fjor med jenter på 2 1/2, 5 og 7 år, tok en dag i hver og det var perfekt for oss. Da mine var 2 og 4 var vi bare i Lilleputthammer, perfekt for de små, da området er ikke så stort, trygt og ganske oversiktlig. 

Anonymkode: 4dd0a...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppet Hunderfossen og tatt 1 dag i Lilleputthammer og 1 dag på Barnas gård. Det er mer enn nok når de er så små :)

Anonymkode: bfe46...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også valgt lilleputthammer og barnas gård. Droppet Tangen og Hunderfossen. 

Anonymkode: a5f08...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer for å droppe Hunderfossen. Lilleputthammer passer mye bedre for de minste. Barnas gård er også verdt et besøk. 

Anonymkode: 7b229...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg som var helt sikker på at vi iallefall måtte ha en dag eller 2 i Hunderfossen for 3 åringen sin del 🙈

Er det ikke noe spennende for han i det hele tatt der? Han er veldig opptatt av troll og eventyr, så derfor tenkte jeg Hunderfossen måtte være midt i blinken 😅

 

HI

Anonymkode: e185f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Hunderfossen i år med vår 3-åring. Syns det er masse der å gjøre for han! Vi var der i fjor da han var. 2 år og han storkoste seg da også. Han kjenner ikke til så mange eventyr enda, men han syns likevel det var veldig spennende med troll! Vi skal ha to dager i Hunderfossen i år fordi pristillegget ikke er så mye for en dag ekstra :)

Lilleputthammer har vi droppet fordi mange sier det er så dårlig der? Leste mye negativt på Tripadvisor bl.a.   

Anonymkode: c0bf1...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunderfossen er topp for alle over 90 cm. En dag i fellesferien er en dag i kø. Lang kø. Ville dratt utenom høysesong. 

 

Lilleputthammer er ok for den aldersgruppen, men litt kjedelig fra de er fire. 

Anonymkode: ff450...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleputthammer er ikke et sted man trenger en hel dag. Var i Hunderfossen med min treåring i fjor. Hun storkoste seg. Masse for de minste å gjøre selv om de ikke kan kjøre så mye.  

Anonymkode: 19718...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også ventet noen år med Hunderfossen. Supert sted når barna er litt større enn deres, men med så små barn er der veldig lite. Dyr inngang ift hva de kan gjøre og masse folk/kø på de aktuelle aktivitetene. Lilleputthammer er fint,  selv om der er litt slitt... 

Anonymkode: ce285...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hunderfossen er topp for alle over 90 cm. En dag i fellesferien er en dag i kø. Lang kø. Ville dratt utenom høysesong. 

 

Lilleputthammer er ok for den aldersgruppen, men litt kjedelig fra de er fire. 

Anonymkode: ff450...6a7

Vi må dessverre dra midt i fellesferien, så jeg kan tenke meg det er en del folk ja. Er det typ så store mengder med folk at det nesten er bortkastet å bruke så mye penger på inngang i det hele tatt? 😳

Anonymkode: e185f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om vi burde ha med vogn til 3 åringen også i disse parkene? 

HI

Anonymkode: e185f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi må dessverre dra midt i fellesferien, så jeg kan tenke meg det er en del folk ja. Er det typ så store mengder med folk at det nesten er bortkastet å bruke så mye penger på inngang i det hele tatt? 😳

Anonymkode: e185f...4d8

Det blir laaaaaaang kø på de fleste attraksjonene. Og så små barn liker dårlig å vente en time på tur, for å si det sånn.

Anonymkode: b3d1f...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt Hunderfossen er bortkasta i fellesferien. Lange køer uansett hva en skal prøve på.

Anonymkode: adb46...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/25/2019 at 9:15 PM, Anonym bruker said:

Skal ha med en 3 åring og en 1 åring. Hvor mange dager burde vi ha i hver av parkene? Holder det med 1 dag på hver? 
Noen lure tips mtp mat, drikke, ha med vogn til begge? 

Ville dere satt av en dag til Tangen dyrepark også? 

Kom med alle tips til ferie i Lillehammer området med 2 små! 😃

Anonymkode: e185f...4d8

Helt fantastisk i begge,men kanskje best i lilleputthammer for den minste :) Min sønn var 3,5 år når vi var der, min niese nesten 2, begge kosa seg masse i lilleputthammer,men 2 åring synes det ikke var så stas i hunderfossen,men min elsket det.

Tangen var ikke noe for oss, barna ble utålmoldig,men barnas gård derimot passer bedre for små

Anonymkode: 74517...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...