Gå til innhold

Hjelp meg! Har størrelse 65 F...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har størrelse 65 F i bh størrelse. Jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i gode, men ikke så dyre bh´er. Jeg har en bh som koster 700 og en bikini til samme pris, men ønsker å betale litt mindre. Finner ikke riktig størrelse i butikker som Lindex og H&M osv... Vet dere om noen gode nettbutikker eller plasser jeg kan kjøpe de? Bor i Bergen.

Anonymkode: 8469c...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode BH’er i den størrelsen er dyre. Jeg kjøper mine hos Netty (Åsane senter eller Kløverhuset).

Dersom du vasker de for hånd, holder de seg fine lenge. Da går det an å bruke litt penger på de.

Anonymkode: 5ddeb...0ac

Skrevet

Jeg er 75 F og kjøper på Kappahl, de gir god støtte og holder formen.

Anonymkode: 6bbbf...a45

Skrevet

Hunkemöller, kanskje?

Anonymkode: 0cb4f...4ed

Skrevet

Lindex, KappAhl og Cubus har :)

Anonymkode: fe252...f20

Skrevet

65 k. 

Bruker kun change. 

Går jeg opp i omkrets støtter de ikke. 

Har funnet en type jeg liker og følger med på nettsiden. De har salg titt som tett og da får jeg de ned til 200kr. 

Skrevet

Hvor har du 65F da, hos change eller andre?

Change har egne størrelser, men de har også rabatter og kampanjer jevnlig. Følger du med kan du få ganske mye billigere bh'er enn fullpris. Sist jeg handlet der var det 30% på alle varer, men de har også ta to betal for en o.l. av og til.

Det er jo det samme andre steder. Om størrelsen din er målt i en annen butikk så følg med i nettbutikkene. Meld deg på nyhetsbrev så du får kampanjene på mail. Anbefaler å følge med på Timarco.no.

Anonymkode: c9977...bf7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har størrelse 65 F i bh størrelse. Jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i gode, men ikke så dyre bh´er. Jeg har en bh som koster 700 og en bikini til samme pris, men ønsker å betale litt mindre. Finner ikke riktig størrelse i butikker som Lindex og H&M osv... Vet dere om noen gode nettbutikker eller plasser jeg kan kjøpe de? Bor i Bergen.

Anonymkode: 8469c...2cb

Cubus

Skrevet

Ja, mange har større str enn de tror. Først når man besøker en seriøs undertøysforretning får man målt den korrekte størrelsen. Problemet er bare at det er så dyrt 😅

Anonymkode: 7a132...4d1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du 65F da, hos change eller andre?

Change har egne størrelser, men de har også rabatter og kampanjer jevnlig. Følger du med kan du få ganske mye billigere bh'er enn fullpris. Sist jeg handlet der var det 30% på alle varer, men de har også ta to betal for en o.l. av og til.

Det er jo det samme andre steder. Om størrelsen din er målt i en annen butikk så følg med i nettbutikkene. Meld deg på nyhetsbrev så du får kampanjene på mail. Anbefaler å følge med på Timarco.no.

Anonymkode: c9977...bf7

Men det er vel ikke egne størrelser hos Change? De har bare flere størrelse enn de fleste andre som selger undertøy, så når du får den faktisk riktige omkretsen din målt der endrer kanskje størrelsen på cupen seg noe drastisk. Men størrelsene er vel de samme? 

Anonymkode: 5af76...324

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er vel ikke egne størrelser hos Change? De har bare flere størrelse enn de fleste andre som selger undertøy, så når du får den faktisk riktige omkretsen din målt der endrer kanskje størrelsen på cupen seg noe drastisk. Men størrelsene er vel de samme? 

Nei, størrelsene er ikke det samme. Det varierer en god del mellom de ulike merkene. 

Anonymkode: 013f8...7f4

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Overhode ikke samme. Change har sitt eget system. Den størrelsen du har på Change passer ikke hvis du finner den samme størrelsen på feks Cubus. 

Anonymkode: 80498...0d7

Skrevet

Var på Lalina og kjøpte tre stykker i går, nesten 3000,-, men de holder lenge heldigvis 

Anonymkode: deb0f...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...