Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Dersom man har sex med andre når man dater? Anonymkode: b67dc...3fa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Nei, men det er veldig ufint og en god grunn til å droppe den man dater. Anonymkode: 2ed90...d39
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Nei. Men verdt å tenke over hvorfor man da gidder å date... Litt dårlig gjort å holde noen på gress, hvis de har forventninger om noe mer. Har man sex med andre da så er man jo ikke så veldig seriøs med den man dater, innerst inne, er man vel? Anonymkode: 77e88...12c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Nei, så lenge du ikke er i forhold med noen så har du heller ingen forpliktelser til noen andre enn deg selv. Anonymkode: 8be8d...6ee
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Nei, men særlig snilt er det ikke. Og man må være forberedt på å miste noen man kanskje ikke vil miste Anonymkode: 172ea...67c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Takker for svar. Det er ikke snilt. Vet og hadde ikke likte det motsatt vei. Må gå i tenkeboksen på dette om det er verdt å gjøre noe sånt. Anonymkode: b67dc...3fa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Jeg forventer eksklusivitet veldig tidlig i datingfasen, så for meg kan det sees på som en slags utroskap. Du viser veldig tydelig at du ikke er ordentlig interessert dersom du dater flere samtidig. Hadde jeg oppdaget noe sånt hadde det blitt avsluttet tvert fra min side, uten diskusjon. Anonymkode: 94ab7...d86
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forventer eksklusivitet veldig tidlig i datingfasen, så for meg kan det sees på som en slags utroskap. Du viser veldig tydelig at du ikke er ordentlig interessert dersom du dater flere samtidig. Hadde jeg oppdaget noe sånt hadde det blitt avsluttet tvert fra min side, uten diskusjon. Anonymkode: 94ab7...d86 Hvor tidlig mener du da? Datet to ganger. Anonymkode: b67dc...3fa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #9 Skrevet 25. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor tidlig mener du da? Datet to ganger. Anonymkode: b67dc...3fa Kan du ikke være åpen om det da, at du ikke er eksklusiv enda? Anonymkode: 172ea...67c
Superdolly Skrevet 25. juni 2019 #10 Skrevet 25. juni 2019 Jeg hadde ikke kalt det utroskap, men jeg hadde heller ikke ønsket å gå videre inn i et forhold med noen som holdt på med flere på en gang. Så jeg hadde nok ganske enkelt sagt takk for at du viste meg ditt sanne jeg så tidlig at jeg slapp den helt store hjertesorgen, og så hadde jeg gått videre i livet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 Det hadde fortalt meg at du ikke var særlig interessert, og så hadde jeg trukket meg. Anonymkode: 60c1f...10a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 Jeg tolker det som en som ikke "har tid" til å bli ordentlig kjent. Da er det heller ikke de helt store følelsene involvert, tenker jeg. Og om man ikke greier seg en kort periode uten sex for å bli kjent med en som faktisk gir deg av sin tid og lar deg bli kjent med deg, da tenker jeg at det er ganske så respektløst. Vær åpen om det. Noen synes det er helt greit så lenge det begge kan gjøre det samme. For andre er det et tydelig signal om at den andre ikke er den rette. Så vær ærlig om det om du ligger med andre menn, så får han du dater et valg også. Er du redd du da vil miste daten fordi du ligger med andre er det uansett på tide å slutte å ligge med de andre... Regner med at du selv synes det er helt greit om han du dater har seg med andre damer nå? Anonymkode: 3b726...fcd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 Så lenge man ikke har «blitt enige om» at man er eksklusive, så tenker jeg nei. Men kunne vært en deal breaker litt avhengig av settingen. Anonymkode: 7b204...d44
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 Det er ikke utroskap, men som de fleste over skriver så er det et veldig dårlig trekk. Et trekk som potensielt kan komme og bite deg i baken senere i livet om den du var «nesten utro» mot får vite om det på et eller annet tidspunkt. Jeg hadde avsluttet datingen eller forholdet om jeg fikk vite om noe slikt. Dobbeldypping og dating i øst og vest passer ikke min beskrivelse på en potensiell partner. Anonymkode: 53595...2e1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 På 30.6.2019 den 20.40, Anonym bruker skrev: Det er ikke utroskap, men som de fleste over skriver så er det et veldig dårlig trekk. Et trekk som potensielt kan komme og bite deg i baken senere i livet om den du var «nesten utro» mot får vite om det på et eller annet tidspunkt. Jeg hadde avsluttet datingen eller forholdet om jeg fikk vite om noe slikt. Dobbeldypping og dating i øst og vest passer ikke min beskrivelse på en potensiell partner. Anonymkode: 53595...2e1 Har hatt sex med en mellom først og andre møte. Har ikke følelser for han sånn, men verdt å se hva som kan bli. Har ikke tenkt å gjøre det igjen så lenge jeg prøver ut med han. Hadde ikke synes det var kjekt dersom det var han, men er på et veldig tidlig tidspunkt i datingen til mitt forsvar. Anonymkode: b67dc...3fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 På 2.7.2019 den 23.13, Anonym bruker skrev: Har hatt sex med en mellom først og andre møte. Har ikke følelser for han sånn, men verdt å se hva som kan bli. Har ikke tenkt å gjøre det igjen så lenge jeg prøver ut med han. Hadde ikke synes det var kjekt dersom det var han, men er på et veldig tidlig tidspunkt i datingen til mitt forsvar. Anonymkode: b67dc...3fa Det sa eksem min også da jeg etterhvert fikk vite om det via venner som forsnakket seg. Han var på byen med en dame og endte opp hjemme hos henne da vi var omtrent der dere er nå. Jeg konfronterte han og ble avfeid med at siden vi ikke var offisielt sammen da det skjedde så var det ikke noe å bry seg om. Han ville ikke svare på hvordan han ville sett på saken om rollene var snudd. For meg var det uaktuelt å fortsette forholdet med en som hadde et så annet syn på dette enn meg selv så jeg avsluttet det umiddelbart. Heldigvis hadde vi ikke rukket å skaffe oss noe annet enn en leilighet sammen så det gikk greit. Jeg dømmer deg ikke på noen måte, men utfallet dersom han får vite om dette senere avhenger av hans holdninger, ikke dine. Derfor bør du være ærlig angående han andre med en gang så du får avklart hans holdninger før et eventuelt brudd blir smertefullt. Og, sjansen for at han får vite om det på et eller annet tidspunkt vil alltid finnes. Anonymkode: 53595...2e1
Toneelise Skrevet 7. juli 2019 #17 Skrevet 7. juli 2019 På 25.6.2019 den 18.41, Anonym bruker skrev: Dersom man har sex med andre når man dater? Anonymkode: videre smart er det virkelig ikke. Hadde jeg fått vite at en potensiell kjæreste hadde holdt på slik hadde jeg avsluttet datingen. Da hadde personen ikke vært int. I meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 Får virkelig dårlig samvittighet nå. Hadde ikke gjort det nå etter flere møter. Anonymkode: b67dc...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå