Gå til innhold

#SK2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring fra dette kurset? Maten? Eller er det bortkastede penger? 

Anonymkode: c7399...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er bra. God mat, mett hele tiden. Er jo lavkarbo, men med litt frukt og mye grønt, samt litt karbo til middag i form av lompe, søtpotet eller potet. Smoothie til frokost som metter i timesvis (finnes andre alternativer også). Mye egg. Jeg har gått ned 3 kg på 5 uker (men vi skal egentlig ikke veie oss, men måle og ta bilder), og ser stor forskjell. Følger heller ikke treningsopplegget, men er generelt aktiv da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo en kickstart på en livsstilsendring, har forstått det sånn at det er en strengere versjon av filosofien deres. Men det er rom for LITT kos innimellom også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å melde meg inn, men ble skeptisk når jeg så nettsiden med så mye tekst og farger.. ble rotete og ga et dårlig førsteinntrykk 

Anonymkode: a3e77...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer å melde meg inn, men ble skeptisk når jeg så nettsiden med så mye tekst og farger.. ble rotete og ga et dårlig førsteinntrykk 

Anonymkode: a3e77...ecf

Enig med deg at hjemmesiden ikke er god. Men det du får tilsendt er bra og oversiktlig, og kurset veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Pennylenny skrev:

Enig med deg at hjemmesiden ikke er god. Men det du får tilsendt er bra og oversiktlig, og kurset veldig bra. 

Så bra! 😃 Spent på å se hvordan man kan gå ned i vekt uten å kutte på noe..

Desperasjonen drepte skepsisen, og jeg tror jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse

Anonymkode: a3e77...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! 😃 Spent på å se hvordan man kan gå ned i vekt uten å kutte på noe..

Desperasjonen drepte skepsisen, og jeg tror jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse

Anonymkode: a3e77...ecf

Du kutter jo noe selvfølgelig, godteri, brød, mel, sukker, chips. LITT kos EN gang i uka, ellers er det jo strengt lavkarbo (men litt frukt ok og ikke så mye fett som LCHF). Fokus på nok proteiner. Men god mat og mett og god og ikke søtsug, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! 😃 Spent på å se hvordan man kan gå ned i vekt uten å kutte på noe..

Desperasjonen drepte skepsisen, og jeg tror jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse

Anonymkode: a3e77...ecf

Man kutter jo masse. Hvorfor tror du man ikke gjør det?

Anonymkode: 36e85...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at anonym ...ecf og Pennylenny er en og samme person som muligens selger denne vidunderoppskriften🙈

Anonymkode: 59665...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noe sier meg at anonym ...ecf og Pennylenny er en og samme person som muligens selger denne vidunderoppskriften🙈

Anonymkode: 59665...43a

Jeg synes bare opplegget er bra og selger ingenting, selv om noe sier deg noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på: nomorediets og sk2019. Jeg ville heller ha valgt nomorediets. Et opplegg du kan følge resten av livet. Jeg startet 10.04.19 og har gått ned 10 kg (172 cm, veide 77, nå 67kg) Spiser det jeg har lyst på en dag i uken. Men følger oppskrifter osv ellers. Har kun gått turer. Jeg er kjempe fornøyd! 

Anonymkode: e892a...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 18.27, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært med på: nomorediets og sk2019. Jeg ville heller ha valgt nomorediets. Et opplegg du kan følge resten av livet. Jeg startet 10.04.19 og har gått ned 10 kg (172 cm, veide 77, nå 67kg) Spiser det jeg har lyst på en dag i uken. Men følger oppskrifter osv ellers. Har kun gått turer. Jeg er kjempe fornøyd! 

Anonymkode: e892a...88b

Hvor finner man nomorediets? Prøver å søke på det, men da kommer jo bare opplegget til Onlinelifechange opp? Og det er vel SK2019? 

Anonymkode: c7399...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...