Gå til innhold

Fikk høre at jeg burde slanke meg ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed om igår at jeg hadde ikke vondt av å gå ned noen kilo. Jeg har nylig gått ned noen kilo og jeg synes selv jeg ser bra ut, men etter en ungdomstid med mobbing har det satt sine spor i selvbildet dessverre og jeg blir fort usikker.

Hvor mye burde jeg gå ned da? For å få en fin kropp?

Vet egentlig ikke om jeg tør å legge ut bilde, men det får bare være

43C99F1E-8D66-46F9-A4BB-B75D0E8D7FEE.jpeg

Anonymkode: f8861...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem sa det til deg???

I mine øyne trenger du ikke gå ned i hele tatt😊

Anonymkode: b3236...bb6

Skrevet

Hva er vekten og høyden din? Syns du ser kjempe fin ut!! ☺️☺️ hvem sa at du burde slanke deg? 😱

Anonymkode: c31c3...54d

Skrevet

Du har en heeeeeelt normal flott kvinnekropp. Ser du har former, men ikke noe som skriker feit. 

Hvem sa dette??

Jeg hadde bedt vedkomne holde grisepraten sin for seg sjæl. 

Jeg har 15 kg for mye, og så lenge jeg klarer å bære egen kropp skal folk drite i vekta mi. 

Anonymkode: 459b4...971

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 70kg så veier jo litt mer enn jeg burde.

Dette var en "god" venninne som tydeligvis var litt for ærlig igår 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er fin som du er. Helt perfekt kropp.

Anonymkode: 94009...a97

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Venninner skal løfte hverandre opp, ikke trykke hverandre ned. Jeg hadde «gitt henne en advarsel». Tre og du er UTE. 

Flåsete sagt men jeg gidder ikke bruke tid på folk som trykker meg ned. 

Når det er sagt KAN de ha blitt sagt i et setting der du har spurt/lagt opp til det. Jeg har en kollega som feks kan vise meg et bilde av seg selv i forskjellige kjoler og spør hvilken som er finest. Hun blir alltid sur hvis jeg sier at en er finere enn andre, for da er hun stygg i den andre. 🙄

Skrevet

Spørsmålet er vel om DU synes du trenger å gå ned i vekt?Ut fra bildene er du jo helt perfekt og slik jeg jobber hardt for å bli (Operasjon 15 kilo minus). Jeg synes det er både unødvendig og nesten småstygt å kommentere vekten til andre, veninne eller ikke veninne.

Skrevet

Ingenting i veien med utseendet ditt i alle fall! Men jeg ville ha funnet et par bukser som ikke sklei opp i huttiheita om jeg var deg.

Anonymkode: 22280...609

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting i veien med utseendet ditt i alle fall! Men jeg ville ha funnet et par bukser som ikke sklei opp i huttiheita om jeg var deg.

Slutt opp a bestemor. De buksene sitter helt normalt. 😂

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De gjør jo ikke det? For en merkelig kommentar 😅

Anonymkode: 20a6f...e40

Skrevet

Du trenger ikke gå ned noe "for å få en fin kropp", som du skriver. Du sier jo selv du er fornøyd med kroppen din, og det er det viktigste, ikke hva venninner sier. Jeg synes også du ser bra ut, for hva det er verdt. Den eneste grunnen til at man bør gå ned dersom man i utgangspunktet er fornøyd med seg selv er helsemessige årsaker. Slike råd får man fra helsepersonell, ikke venner. 

Anonymkode: 2795b...0b7

Skrevet

Kjære vene!

Kroppen din er kjempefin!! 

Anonymkode: 6f899...336

Skrevet

Ikke bry deg om hva venninnen din sier! Hun er ikke noen god venninne, og er ikke verd din usikkerhet eller noe annet!

Skrevet

Du er knasende lekker som du er, ikke hør på dem!

Skrevet

Du er fantastisk flott!!! Lurer på hvordan denne venninnen din ser ut, hvis hun mener du bør være tynnere.

Anonymkode: 7246f...7d7

Skrevet

Drittvenninne!

du har flott figur og bærer dine kilo helt optimalt. Enkelte, blandt annet en del her inne, mener at alle bør være tynn-tynne. Jeg tenker de er samme type som religiøse ekstremister som bare trenger noen «andre» de kan heve seg over så de kan føle seg bra selv.

Anonymkode: e140b...b98

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Godt å vite at det var tull det som kom ut av henne!

Er ofte ikke så mye som skal til når man har hatt dårlig selvbilde i alle år og er usikker på seg selv

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 66kg. Du ser mye slankere ut enn meg. Du er jo kjempeflott. 

Anonymkode: 8be3f...55c

Skrevet

Flott figur😊 trenger ikke gå ned ett gram😉

Anonymkode: b7085...4b1

Skrevet

Det hadde sikkert ikke gjort noe om du hadde gått ned noen kilo, men jeg tviler på at du hadde blitt penere eller sunnere av det.

Hadde du levd på femtitallet hadde du nok vært regnet for å være i godt hold. Da var de fleste ekstremt tynne. Det var ikke farlig, og de så bra ut de også, men jeg ser ingen grunn til at du skulle slanke deg.

Anonymkode: f23f1...844

Skrevet

Det er en helt grei kropp. Litt ekstra har du jo. Men om du selv er fornøyd så er det vel ikke så mye å tenke på? Venninnen din var kanskje litt uheldig i måten hun ordla seg på.

Anonymkode: 8c598...773

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde sikkert ikke gjort noe om du hadde gått ned noen kilo, men jeg tviler på at du hadde blitt penere eller sunnere av det.

Hadde du levd på femtitallet hadde du nok vært regnet for å være i godt hold. Da var de fleste ekstremt tynne. Det var ikke farlig, og de så bra ut de også, men jeg ser ingen grunn til at du skulle slanke deg.

Anonymkode: f23f1...844

Bare elsker når folk pakker inn bæsj i silkepapir og bånd og så tror de at de har vært snille. 

Skrevet

Jeg er misunnelig 😅 er 172 og veier 15 kg for mye. Du ser flott ut! Ville ikke hengt meg opp i hva denne venninnen sa. Enten lider hun selv av spiseforstyrrelser eller er sjalu.

Anonymkode: 4158a...e47

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen bukser som sitter i huttaheita her??. Sitter perfekt.

Anonymkode: 8af68...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...