Gå til innhold

Utslettt ?!? Hva er detttte ?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer begynte plutselig å klø å tog seg til hoften da så vi dette utslettet? Aner ikke hva det kan være å synes det hovner mer  å.mer opp. Noen som har sett lignende? 

received_365705184131774.jpeg

received_402583887015225.jpeg

Anonymkode: 955f8...9c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bli slik, og verre, av myggbitt. Men kan jo være hva som helst, mygg, flått, noe helt annet...

Om dere tror det er et bitt hjelper det å smøre på xylocain salve - eneste som hjelper meg hvis jeg først har fått et stikk.

Anonymkode: f2acb...329

Skrevet

Tror ikke det er et bitt da vi har vært inne så å si hele dag :)

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mygg kan jo snike seg inn om dere har luftet også.

Men fortsetter det å hovne så kanskje ta en telefon til legevakten om det blir verre?

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan man få inne og. For en god stund siden så kjente jeg plutselig at jeg klødde voldsomt på ankelen, klødde meg først oppå sokken, men det hjalp ikke så da tok jeg hånda nedi for å klø og ble våt på fingrene. Det var blod, og på leggen hadde jeg et åpent sår, det så ut som et stort kleggbitt eller noe sånt som var klødd åpent. Det var illrødt og klødde intenst. Jeg har enda et merkelig mørkt merke der. Jeg hadde vært inne hele dagen.

Anonymkode: b24b2...4f7

Skrevet

Heteutslag?  

Det virker ikke som ett insektstikk siden det ikke er ett stikk. I alle fall ikke av hva jeg kan se.

Anonymkode: c7751...f7e

Skrevet

Flått? Min samboer kjente noe kile på ankelen, var en flått som gikk på han. Heldigvis ble han ikke bitt. Vi sjekket oss overalt.

Anonymkode: 24335...f81

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heteutslag?  

Det virker ikke som ett insektstikk siden det ikke er ett stikk. I alle fall ikke av hva jeg kan se.

Anonymkode: c7751...f7e

Jeg svarte over her. Hvis jeg får slike myggbitt som hovner raskt opp så synes ofte ikke bittstedet før etter et par dager.

Men jeg ville også hatt flått i bakhodet, som en annen nevner. Flåttbitt kan også gi atypiske utslett.

Skrevet

Har blitt bitt av noen bittesmå edderkopper ett par ganger, det har sett noe lignende ut.

Anonymkode: 586ad...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...