Gå til innhold

Synes 5 år er lite jeg😌

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt straff for en populær nordlending i retten. Leste et intervju med naboene. De sa de skulle ikke dømme han og behandle han dom før.

2-3 somre, så er livet på stell igjen. 

Bare jeg som synes det er litt lite? Ja, vet dommen ikke er kommet. Men 12 år blir det neppe.

Anonymkode: 34e5b...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Evt straff for en populær nordlending i retten. Leste et intervju med naboene. De sa de skulle ikke dømme han og behandle han dom før.

2-3 somre, så er livet på stell igjen. 

Bare jeg som synes det er litt lite? Ja, vet dommen ikke er kommet. Men 12 år blir det neppe.

En link er alltid greit

Anonymkode: ca5a8...3b6

Skrevet

Aktor ville vel ha 5,5 år?

Jeg stusset også på at det ev. ikke blir lenger straff enn som så, trolig blir det jo mindre, om han blir dømt. Hvis Ludvigsen blir dømt så mener jeg det han har gjort er såpass alvorlig at straffen også bli deretter. Jeg hadde i hvert fall forventet at aktor ba om over halvparten av maks strafferamme.

Men, uansett resultat antar jeg at saken blir anket. Han vil sikkert uansett anke, og om han frifinnes eller får veldig liten straff er dette en så viktig prinsippiell sak at jeg ikke kan forstå annet enn at aktor i så fall må anke.

Men, det er vel bare å vente å se. Denne saken er nok ikke over før lang tid enda, tror jeg.

Anonymkode: 6d0ad...44d

Skrevet

Altfor kort! Han har utnyttet ekstremt sårbare mennesker, hvorav en psykisk utv.h., på det groveste. Enda verre er det når han har den posisjonen han har. 

Anonymkode: b3438...b4c

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En link er alltid greit

Anonymkode: ca5a8...3b6

Eller bare les alle toppsakene på alle avisene de siste ukene

Anonymkode: 35248...e47

Skrevet

Seksuell omgang av mindreårige under press.
Missbruk av sin stilling..

5,5 år er ALT for lite

Anonymkode: 3a2d3...39f

Skrevet

Dette er ille og 5 år er alt for lite ja :(

Anonymkode: 7f019...954

Skrevet

Godt dere er enige. Blir litt trist av den straffen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...