Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Er så lenge siden jeg testet det sist... Men vil nå se på alternativer for de opprinnelige planene. Anonymkode: 9246e...32c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Er viktig å kunne legge inn antall barn. Er lei av å søke og så er det ikke plass til alle 5 av oss. HI Anonymkode: 9246e...32c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 restplass.no Så skriver du inn «Syden» i søkefeltet hvor det står «Land» i stedet for et konkret land, så er det mer åpent og du får flere alternativ. Anonymkode: 7678d...5bf
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: restplass.no Så skriver du inn «Syden» i søkefeltet hvor det står «Land» i stedet for et konkret land, så er det mer åpent og du får flere alternativ. Anonymkode: 7678d...5bf Takk, var der jeg så først. Men der er det ikke mulig å legge inn antall reisende, så alt kommer opp med 1-roms med mulighet for ekstra seng. Det er dessverre for lite når vi har med 3 barn. Anonymkode: 9246e...32c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 Jeg liker best å søke på de enkelte reiseselskap. Søker da etter både restplasser charter og restplasser kun fly. Restplass.no synes jeg er så misvisende på priser. Når man klinker inn er det en helt annen pris, for prisen de reklamerer for i annonsen gjelder kun «den ene datoen i oktober», og det er 2 plasser igjen... Anonymkode: c7c88...3d1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker best å søke på de enkelte reiseselskap. Søker da etter både restplasser charter og restplasser kun fly. Restplass.no synes jeg er så misvisende på priser. Når man klinker inn er det en helt annen pris, for prisen de reklamerer for i annonsen gjelder kun «den ene datoen i oktober», og det er 2 plasser igjen... Anonymkode: c7c88...3d1 Takk, det er det jeg har gjort idag også, litt for teknikk men tar tilslutt kortere tid. Rart det ikke finnes en skikkelig god side for dette. Anonymkode: 9246e...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå