Gå til innhold

Dere har slettet den ene pridetråden


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er den villeste modereringen jeg har sett. Dere sletter en tråd som viser hvor viktig pride er

Anonymkode: c1861...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hovedinnlegget inneholdt krenkende innhold ble hele tråden skjult. Om det lar seg gjøre skal jeg få splittet ut resterende innlegg til en egen tråd i morgen.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ann Christin skrev:

Da hovedinnlegget inneholdt krenkende innhold ble hele tråden skjult. Om det lar seg gjøre skal jeg få splittet ut resterende innlegg til en egen tråd i morgen.

Admin

Hva i alle dager var så krenkende i hovedinnlegget at tråden måtte skjules?

Anonymkode: c1861...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager var så krenkende i hovedinnlegget at tråden måtte skjules?

Anonymkode: c1861...19b

Det innehold kallenavn på personer som oppfattes som krenkende.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ann Christin skrev:

Det innehold kallenavn på personer som oppfattes som krenkende.

Admin

Da lurer jeg på hvorfor tråden om Christian og moren fra charterfeber får stå, det er det jo krenking etter krenking gjennom 8 sider

Anonymkode: c1861...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da lurer jeg på hvorfor tråden om Christian og moren fra charterfeber får stå, det er det jo krenking etter krenking gjennom 8 sider

Anonymkode: c1861...19b

Tråden blir jevnlig ryddet og er under rydding pr nå. Om du mener tråder inneholder regelbrudd oppfordrer vi deg til å rapportere innleggene.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Admin skrev:

Tråden blir jevnlig ryddet og er under rydding pr nå. Om du mener tråder inneholder regelbrudd oppfordrer vi deg til å rapportere innleggene.

Admin

Den har blitt rapportert mange ganger. Men ser at den omsider er blitt slettet etter jeg kommenterte det her

Anonymkode: c1861...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få slettet alle innlegg vi mener er krenkende? Eller er det opp til andre å avgjøre hva som er krenkende? Er det ikke den som blir krenket som skal ta den avgjørelsen? Så hvis kristne blir krenket av å bli kalt korsfarere så kan de kreve å få slettet tråder der de blir kalt noe de oppfatter som krenkende?

Anonymkode: 733bc...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den har blitt rapportert mange ganger. Men ser at den omsider er blitt slettet etter jeg kommenterte det her

Anonymkode: c1861...19b

Tråden er ikke slettet, men var skjult i en periode den ble moderert.

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan vi få slettet alle innlegg vi mener er krenkende? Eller er det opp til andre å avgjøre hva som er krenkende? Er det ikke den som blir krenket som skal ta den avgjørelsen? Så hvis kristne blir krenket av å bli kalt korsfarere så kan de kreve å få slettet tråder der de blir kalt noe de oppfatter som krenkende?

Anonymkode: 733bc...7c4

Nei, vi følger norsk lov når det gjelder krenkende, injuriende og hetsende innlegg. Deretter har vi noen interne regler som er strengere enn norsk lov f.eks. omtale av barn. Det er ikke opp til hver enkelt bruker hva de oppfatter som krenkende.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Admin skrev:

Tråden er ikke slettet, men var skjult i en periode den ble moderert.

Nei, vi følger norsk lov når det gjelder krenkende, injuriende og hetsende innlegg. Deretter har vi noen interne regler som er strengere enn norsk lov f.eks. omtale av barn. Det er ikke opp til hver enkelt bruker hva de oppfatter som krenkende.

Admin

Ser at reglene tydeligvis ikke er det samme i alle tråder.

Anonymkode: c1861...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 22.53, Admin skrev:

Nei, vi følger norsk lov når det gjelder krenkende, injuriende og hetsende innlegg. Deretter har vi noen interne regler som er strengere enn norsk lov f.eks. omtale av barn. Det er ikke opp til hver enkelt bruker hva de oppfatter som krenkende.

Admin

Okei, da var det jeg som misforsto totalt. Min feil, beklager!

Ut fra det jeg kan lese hos nored så har ikke redaktører ansvaret for de kommentarer som skrives. Ikke som i at idiotiske kommentarer ikke burde fjernes, det burde de! Og takk for jobben som gjøres med det. Men som i at jussen har ikke hentet igjen den digitale tidsalder ennå, derfor er det fortsatt de som skriver kommentarene som loven er rettet mot og går etter.

https://www.nored.no/NR-dokumentasjon/Rapporter-og-veiledere/Slik-styrer-du-nettdebatten/2.-Dette-sier-lovverket

Jeg er litt usikker på hva som menes med, "oppfattes som krenkende"? Er det æreskrenkelse som menes med det?

Anonymkode: 733bc...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Okei, da var det jeg som misforsto totalt. Min feil, beklager!

Ut fra det jeg kan lese hos nored så har ikke redaktører ansvaret for de kommentarer som skrives. Ikke som i at idiotiske kommentarer ikke burde fjernes, det burde de! Og takk for jobben som gjøres med det. Men som i at jussen har ikke hentet igjen den digitale tidsalder ennå, derfor er det fortsatt de som skriver kommentarene som loven er rettet mot og går etter.

https://www.nored.no/NR-dokumentasjon/Rapporter-og-veiledere/Slik-styrer-du-nettdebatten/2.-Dette-sier-lovverket

Jeg er litt usikker på hva som menes med, "oppfattes som krenkende"? Er det æreskrenkelse som menes med det?

Anonymkode: 733bc...7c4

Vi har forbud mot å krenke noen gjennom hatefulle, forhånende og/eller diskriminerende ytringer og det er det vi også rydder etter. Ordet som ble brukt var av den typen vi opplever at kan oppfattes som krenkende for omtalte part.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...