Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Trodde jeg var i overgangsalderen og derfor uregelmessig menstruasjon. Viser seg at jeg er muligens 14 uker på vei! Har tatt en test fra bensinstasjonen. Har 2 sønner på 23 og 27 år. Er i sjokk! Hva i Guds navn gjør jeg om jeg er gravid 🙈 har hatt samme kjæresten siden 1989 om det er noen trøst.. Anonymkode: 4cd44...bf1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Gratulerer! Få tatt en ultralyd og muligens screeningtest. Spesielt førstnevnte! Anonymkode: 169e2...98a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 🙈 får helt hetta av tanken, men takk for svar😊 Anonymkode: 4cd44...bf1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde jeg var i overgangsalderen og derfor uregelmessig menstruasjon. Viser seg at jeg er muligens 14 uker på vei! Har tatt en test fra bensinstasjonen. Har 2 sønner på 23 og 27 år. Er i sjokk! Hva i Guds navn gjør jeg om jeg er gravid 🙈 har hatt samme kjæresten siden 1989 om det er noen trøst.. Anonymkode: 4cd44...bf1 Testen var positiv? Gratulerer da Anonymkode: 9b941...304
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 Mora til bestemora mi var 49 då bestemora mi var fødd, det gjekk veldig bra😊. Men skjønnar at det er eit sjokk for deg altså, har ingen gode råd. Men du kan få ein god klem🤗 Anonymkode: 9982e...da4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 Da må bestille time hos lege i morgen. Det er jo for sent for vanlig abort, men siden du er såpass voksen må det så fort som mulig sjekkes om barnet er friskt. Om alt er bra blir du snart mamma igjen Samme skjedde en kollega av meg, men hun var 45 år da. Trodde hun hadde kommet i overgangsalderen, også var hun nesten 20 uker på vei da de fant det ut. For sent for abort ihvertfall, så barn ble det. Var i fjor dette, og hun hadde to barn fra før som gikk på ungdomsskolen og vgs. Var litt av et sjokk, og tok litt tid for dem å venne seg til det. Men de hadde jo ikke noe annet valg, og ting ble veldig fint etterhvert. Anonymkode: 646f6...754
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 Altså, hvis man blir gravid og på ingen måte vil fullføre svangerskapet er abort en fin løsning.. 😏 Anonymkode: cd45c...60e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #8 Skrevet 23. juni 2019 Det anbefales å bruke prevensjon frem til mensen har vært borte i et år, selv om den er uregelmessig kan man fint bli gravid. Gratulerer så mye. Anonymkode: 5d1d8...800
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, hvis man blir gravid og på ingen måte vil fullføre svangerskapet er abort en fin løsning.. 😏 Anonymkode: cd45c...60e Når man er 14 uker?🙄 Anonymkode: 657cd...7de
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når man er 14 uker?🙄 Anonymkode: 657cd...7de Man har selvbestemt abort frem til uke 12, etter det må det opp i en nemd. For mer informasjon se her:https://helsenorge.no/sex-og-samliv/abort Anonymkode: 5d1d8...800
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 Nå er jeg kanskje en gledesdreper, men jeg er 44 år og hadde aldri orket, eller tatt, risken med å få baby ved 49 år. Nei, huff, det hadde vært bare sorgen Anonymkode: fcd85...b29
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #12 Skrevet 23. juni 2019 Så artig. Lykke til. Det vil stort sett gå bra. Anonymkode: 433fa...ddb
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #13 Skrevet 23. juni 2019 Skjønner at det er et sjokk! Pust dypt og ring legen i morgen tidlig. Krysser fingre for at alt ser fint ut! Anonymkode: d3d94...28e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #14 Skrevet 23. juni 2019 Gratulerer. Jeg trodde som deg, at jeg var i overgangsalderen, men sitter her med en frisk og fin ettåring nå. Var 48 da han ble født. Anonymkode: 25212...788
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #15 Skrevet 23. juni 2019 Jeg kjenner ei som var 47 da hun var i din situasjon, HI. Svangerskap og fødsel gikk veldig lett og fint og alt var bra med mor og barn, ei flott jente Anonymkode: 0b0fa...959
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #16 Skrevet 23. juni 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg kanskje en gledesdreper, men jeg er 44 år og hadde aldri orket, eller tatt, risken med å få baby ved 49 år. Nei, huff, det hadde vært bare sorgen Anonymkode: fcd85...b29 Man er forskjellig. Jeg er også 44 år og hadde jeg blitt gravid nå ville det vært et sjokk, ja, men ville fint ha klart det. Det største problemet ville antagelig vært tenåringen som hadde kjeftet huden full på oss siden vi fremdeles har sex, det er vi alt for gamle til etter hans mening Anonymkode: 5d1d8...800
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #17 Skrevet 23. juni 2019 Takk for svar alle sammen😊 skal bestille legetime imorgen. Er i sjokk, en slags krisesituasjon. Luksusproblem, blant all elendighet.. jeg vet... Anonymkode: 4cd44...bf1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #18 Skrevet 23. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen😊 skal bestille legetime imorgen. Er i sjokk, en slags krisesituasjon. Luksusproblem, blant all elendighet.. jeg vet... Anonymkode: 4cd44...bf1 Oppdater oss Anonymkode: ebbc1...23d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #19 Skrevet 24. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg kanskje en gledesdreper, men jeg er 44 år og hadde aldri orket, eller tatt, risken med å få baby ved 49 år. Nei, huff, det hadde vært bare sorgen Anonymkode: fcd85...b29 Da er vi to, og jeg er "bare" 38 år. Ikke tale om at jeg hadde orket et barn til nå, men så har vi fire barn da, og det har vært og er litt ekstra med to av dem. Håper at HI finner ut av det. Anonymkode: b58f7...920
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #20 Skrevet 24. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Når man er 14 uker?🙄 Anonymkode: 657cd...7de Ja, man kan få innvilget abort etter uke 12. Høy alder vil være god nok grunn. Anonymkode: f8274...93c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #21 Skrevet 24. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg kanskje en gledesdreper, men jeg er 44 år og hadde aldri orket, eller tatt, risken med å få baby ved 49 år. Nei, huff, det hadde vært bare sorgen Anonymkode: fcd85...b29 Lurer på hva som gjør at du føler at dette innspillet ville gjøre noe positivt i denne tråden? Anonymkode: f8274...93c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #22 Skrevet 27. juni 2019 så koslig Gratulerer ❤️ Anonymkode: 3b9d1...55c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #23 Skrevet 27. juni 2019 Hei hi. Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: d3d94...28e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #24 Skrevet 27. juni 2019 Gratulerer så mye. Jeg fikk mitt siste barn når jeg var 47 år. Det var heller ikke planlagt,men veldig velkomment. Svangerskap og fødsel gikk helt fint. Har verdens fineste 3 åring, som jeg aldri ville vært foruten. De to eldste var 24 og 27 år,når lillesøster ble født. Samme far til alle barna. Anonymkode: 44608...fef
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #25 Skrevet 28. juni 2019 Hei. Takk for gratulasjoner! Skal på ultralyd på mandag, Har kommet meg litt over sjokket og tenke noenlunde klart igjen😊 Har bestemt meg for å beholde barnet om ultralyd viser at alt ser bra ut sålangt. Om det er rett valg vet jeg ikke, men klarer ikke å fjerne det om barnet er friskt. TS Anonymkode: 4cd44...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå