Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 kan jeg være gravid likevel? har vert sterlisert ca 6 år nå, vi ønsker ikke flere,var en grunn til jeg gjorde det. Jeg er snart 43 hvis det har noe og si og Mensen har alltid vert persis,men nå er den nesten 2 mnd for sen, vert hos legen det er ikke noe galt. Håper det er overgangsalderen som er i gang,eller er dette for tidlig ?=) Anonymkode: 2fd45...c4c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Gjennomsnittalderen for overgangsalderen (når mensen slutter) er i Norge rundt 52 år, men mensen kan begynne å tulle opptil 10 år før. Jeg er 44 år og har merket at den nå har lettere for å tulle i perioder med stress enn tidligere. Regner med at legen også tok en graviditetstest sånn for sikkerhetsskyld, ellers kan du alltid bare ta en Anonymkode: 6a4a7...64c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: kan jeg være gravid likevel? har vert sterlisert ca 6 år nå, vi ønsker ikke flere,var en grunn til jeg gjorde det. Jeg er snart 43 hvis det har noe og si og Mensen har alltid vert persis,men nå er den nesten 2 mnd for sen, vert hos legen det er ikke noe galt. Håper det er overgangsalderen som er i gang,eller er dette for tidlig ?=) Anonymkode: 2fd45...c4c Du har vært hos legen, så da hadde han vel også sett det hvis du var gravid? Han tok vel endel prøver? Sannsynligheten er jo nærmest lik 0 Anonymkode: 1116c...8e8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 1 av 2.000 steriliserte kvinner blir gravide sa gynekologen til meg da jeg gjorde det, til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller det. Så sjansen er uhyre liten, mest sannsynlig er det noe annet som lager krøll i hormonbalansen. Anonymkode: e84c2...46d
Toneelise Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1 av 2.000 steriliserte kvinner blir gravide sa gynekologen til meg da jeg gjorde det, til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller det. Så sjansen er uhyre liten, mest sannsynlig er det noe annet som lager krøll i hormonbalansen. Anonymkode: e84c2...46d Dessverre hender det noen ganger . Ei jeg kjenner ble gravid 3 år etter at hun ble sterilisert.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 Takk for alle svar Jeg har ikke tenkt på graviditet før nå, så legen sjekket andre ting,men tar en i morgen. Jeg kommer uansett til og ta en abort da jeg ikke ønsker flere Anonymkode: 2fd45...c4c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar Jeg har ikke tenkt på graviditet før nå, så legen sjekket andre ting,men tar en i morgen. Jeg kommer uansett til og ta en abort da jeg ikke ønsker flere Anonymkode: 2fd45...c4c Masse lykke til Anonymkode: 6a4a7...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå