Gå til innhold

Jeg er sterlisert,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg være gravid likevel? har vert sterlisert ca 6 år nå, vi ønsker ikke flere,var en grunn til jeg gjorde det.

Jeg er snart 43 hvis det har noe og si og Mensen har alltid vert persis,men nå er den nesten 2 mnd for sen, vert hos legen det er ikke noe galt.

Håper det er overgangsalderen som er i gang,eller er dette for tidlig ?=)

Anonymkode: 2fd45...c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittalderen for overgangsalderen (når mensen slutter) er i Norge rundt 52 år, men mensen kan begynne å tulle opptil 10 år før.

Jeg er 44 år og har merket at den nå har lettere for å tulle i perioder med stress enn tidligere. 

Regner med at legen også tok en graviditetstest sånn for sikkerhetsskyld, ellers kan du alltid bare ta en

Anonymkode: 6a4a7...64c

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kan jeg være gravid likevel? har vert sterlisert ca 6 år nå, vi ønsker ikke flere,var en grunn til jeg gjorde det.

Jeg er snart 43 hvis det har noe og si og Mensen har alltid vert persis,men nå er den nesten 2 mnd for sen, vert hos legen det er ikke noe galt.

Håper det er overgangsalderen som er i gang,eller er dette for tidlig ?=)

Du har vært hos legen, så da hadde han vel også sett det hvis du var gravid? Han tok vel endel prøver?

Sannsynligheten er jo nærmest lik 0

Anonymkode: 1116c...8e8

Skrevet

1 av 2.000 steriliserte kvinner blir gravide sa gynekologen til meg da jeg gjorde det, til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller det.

Så sjansen er uhyre liten, mest sannsynlig er det noe annet som lager krøll i hormonbalansen.

Anonymkode: e84c2...46d

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1 av 2.000 steriliserte kvinner blir gravide sa gynekologen til meg da jeg gjorde det, til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller det.

Så sjansen er uhyre liten, mest sannsynlig er det noe annet som lager krøll i hormonbalansen.

Anonymkode: e84c2...46d

Dessverre hender det noen ganger . Ei jeg kjenner ble gravid 3 år etter at hun ble sterilisert. 

Skrevet

Takk for alle svar

Jeg har ikke tenkt på graviditet før nå, så legen sjekket andre ting,men tar en i morgen.

Jeg kommer uansett til og ta en abort da jeg ikke ønsker flere

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar

Jeg har ikke tenkt på graviditet før nå, så legen sjekket andre ting,men tar en i morgen.

Jeg kommer uansett til og ta en abort da jeg ikke ønsker flere

Masse lykke til

Anonymkode: 6a4a7...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...