Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Heter det takk for fin omtale i avisen når noen har skrivi noe fint om klubben din?🙈jeg er så dårlig på slikt...klubben jeg er med i fikk mye skryt i avisen og jeg vil takke denne personen, men vet ikke hva jeg skal skrive Anonymkode: ece26...4dc
frk Nilsen Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Heter det takk for fin omtale i avisen nÃ¥r noen har skrivi noe fint om klubben din?🙈jeg er sÃ¥ dÃ¥rlig pÃ¥ slikt...klubben jeg er med i fikk mye skryt i avisen og jeg vil takke denne personen, men vet ikke hva jeg skal skrive Anonymkode: ece26...4dc Det kan du godt skrive til vedkommende, eller takk for de fine ordene du skrev om klubben.Â
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 Så det heter omtale?🙈 Anonymkode: ece26...4dc
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 Jeg ville ikke ha brukt ordet omtale. Kan dessverre ikke forklare hvorfor, på grunn av at jeg ikke vet. Forbinder det med dødsfall.  Anonymkode: 5ac18...af5
HeiteH Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 Tusen takk for det fine innlegget du skrev til avisen. Det satte vi stor pris pÃ¥. Tusen takk for god omtale i avisen. Det satte vi pris pÃ¥. Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå