Gå til innhold

Hvordan trene lår best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg begynner å få mye celulitter på låt. Er 10 kg overvektig og jobber med saken. 37 år. Men hva er best trening for lårene for å stramme opp? Er alene med små barn så kommer meg ikke så mye ut av huset for å trene. Tenkte på feks sånn elipsemaskin? Treningssykkel? Annet jeg kan ha hjemme?

Eller er det toget gått når jeg nå nærmer meg 40?

Anonymkode: b9878...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som helst av trening som er så morsom at du faktisk gjør det, med skikkelig intensitet, er den beste.

Anonymkode: a56ee...af3

Skrevet

Ingenting slår knebøy med så tunge vekter at du klarer maks 8-12 reps. Da trener du rumpe, lår, rygg og kjernemuskulaturen i en og samme basisøvelse.

Anonymkode: 378e1...731

Skrevet

Trappeløp er enkelt og ganske effektivt

Anonymkode: 94350...512

Skrevet

Knebøy med ein treåring i armane, full fart, moro for ungen og godt for låra. -(og rumpa, konkurrer med pappaen om kven som klarar flest, så får faren fin rumpe og😉

Anonymkode: 09ed8...227

Skrevet

Frivekter: Knebøy og utfall.

Maskin: Quadricepscurl og hamstringcurl.

Anonymkode: f0267...6eb

Skrevet

Sidelangsgange med strikk

knebøy med stang

gående utfall med vekter i hendene

markløft

strake markløft

Skrevet

Knebøy med sekk på mage og rygg slik at du får mer vekt på. Lounge med sekk. Spensthopp. Trappeløp. Glutenbridge med noe tungt på hoftene. 

Du kan bruke skolesekken til ungene, fyll et par 1,5 l flasker og legg i sekken, eller fyll de med bøker. 

Anonymkode: 6268d...27f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Knebøy med sekk på mage og rygg slik at du får mer vekt på. Lounge med sekk. Spensthopp. Trappeløp. Glutenbridge med noe tungt på hoftene. 

Du kan bruke skolesekken til ungene, fyll et par 1,5 l flasker og legg i sekken, eller fyll de med bøker. 

Så kan du trene kondisjon ved å løpe HIT. Spurt en gang rundt huset, gå en gang, spurt, gå, spurt, gå osv. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er Lounge med sekk.?

Anonymkode: 184cb...ded

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er Lounge med sekk.?

Anonymkode: 184cb...ded

Gående utfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...