Gå til innhold

Paralgin forte, deilig rus av 3 stk. .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men må har jeg tatt 3 og3 og tom 4 og 5 x5 for nå få rusen...

..

Jeg er vel ute å kjører...

Anonymkode: 12ad2...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er du nok... snakk med legen din!!

Anonymkode: 935b7...9f6

Skrevet

Ja, du er veldig ute å kjører. Ring legen din i morra, dette vil du ikke fortsette med

Anonymkode: 86af6...568

Skrevet

Bortsett fra det at du risikerer å skade leveren og nyrene dine og utvikle andre alvorlige bivirkninger, så har du helt tydelig et alvorlig rusproblem.

Det som er positivt er at du nå innser det. Når du må opp i så store doser for å få rus så trenger du hjelp for å trappe ned på en ordentlig måte. En lege vil se på det som positivt at du innrømmer denne bruken og at du ber om hjelp.

Kontakt legen din!!!

Anonymkode: 91853...7c2

Skrevet

10g paracetamol på ett døgn vil forårsake målbar skade på leveren. Så hvis du tar så mange på ett døgn vil du allerede ha skadet leveren din. 

Skrevet

Jeg har ei venninne som.mistet mann, barn, hus og jobb pga dette. Det startet med smertestillende og utviklet seg til tunge narkotiske stoffer. Hun er på avrusning for 5 gang no. Så stopp før det er for seint. 

Anonymkode: 40d04...0aa

Skrevet

I tillegg til at du er skikkelig ute å kjøre, kan krg fortelle deg at pillerus gir den mest ufordragelige ruspersonligheten av alle. Du tror ingen merker noe, men tro meg: ALLE rundt deg merker det. 

Hilsen en som har jobbet i rusomsorgen i over 10 år. 

Anonymkode: b8a55...46b

Skrevet

Jeg er en av dem som går på pf fast på grunn av smerter, men gode dager bruker jeg kun Paracet og Ibux for og slippe å bli avhengig. Du bør søke om hjelp hvis det er rusen du er ute etter for slike som deg ødelegger for de som trenger pf som smertestillende medikamenter.

Anonymkode: 5f55d...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...