Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Noen som har tips til kjekke ting å gjøre i en barnebursdag? Min sønn ønsker å invitere 4 gutter fra klassen (evt alle guttene i klassen, altså 14). Jeg tenker å servere pizza og popcorn, og sette på en film? Eller har dere andre forslag? Har så lyst at han skal få en god opplevelse for en gangs skyld. De andre årene har vi vekslet mellom å invitere både gutter og jenter og bare guttene. Det har alltid endt med at han blir skuffet, da det ofte blir for mye bråk, barna gidder ikke å være med på lekene, ting blir ødelagt, eller de har faktisk tatt med mobilen og spiller på den. Mye klaging på mat, liker ikke ditt og datt. Håper 10 års dagen hans kan bli en dag han vil ha kjekke minner fra! Anonymkode: 8d8d7...758
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Ta dem med på bowling og pizza, eller kino og pizza. Anonymkode: fe6f8...2e0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 Takk for godt forslag. Hadde imidlertid håpet å kunne ha det hjemme, da vi bor 10 mil fra nærmeste by. Hi Anonymkode: 8d8d7...758
Superdolly Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 Slik du beskriver situasjonen ville jeg ha satset på å be de fire, ikke alle fjorten. Regner med de fire er hans nærmeste venner. Så ville jeg ha snakket med bursdagsbarnet og spurt hva han ønsker, og hva de guttene liker, og så ville jeg satset på det.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 Takk for svar. Han ønsker helst å ha det hjemme, så da får vi håpe at det faller i smak denne gangen hi Anonymkode: 8d8d7...758
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 Det er absolutt lov å invitere til en mobilfri bursdag.. Anonymkode: 76aaa...4f0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 Her har det vært stor suksess med hjemmekino. Pizza, film, også avslutter de med popkorn og chips. Anonymkode: 0414e...233
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #8 Skrevet 23. juni 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som har tips til kjekke ting å gjøre i en barnebursdag? Min sønn ønsker å invitere 4 gutter fra klassen (evt alle guttene i klassen, altså 14). Jeg tenker å servere pizza og popcorn, og sette på en film? Eller har dere andre forslag? Har så lyst at han skal få en god opplevelse for en gangs skyld. De andre årene har vi vekslet mellom å invitere både gutter og jenter og bare guttene. Det har alltid endt med at han blir skuffet, da det ofte blir for mye bråk, barna gidder ikke å være med på lekene, ting blir ødelagt, eller de har faktisk tatt med mobilen og spiller på den. Mye klaging på mat, liker ikke ditt og datt. Håper 10 års dagen hans kan bli en dag han vil ha kjekke minner fra! Anonymkode: 8d8d7...758 Film? Det kan de vel se på hver for seg? Gjøre noe sammen på bursdag vel. Hvis dere alltid har hatt leker kan jeg forstå misnøye, det pleier vel ikke være så populært... Hva liker disse guttene å gjøre da? Hva gjør de når de er på besøk til hverandre? Hva med å dra på laser tag bursdag eller noe slikt? For store? Anonymkode: 71925...3ab
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Film? Det kan de vel se på hver for seg? Gjøre noe sammen på bursdag vel. Hvis dere alltid har hatt leker kan jeg forstå misnøye, det pleier vel ikke være så populært... Hva liker disse guttene å gjøre da? Hva gjør de når de er på besøk til hverandre? Hva med å dra på laser tag bursdag eller noe slikt? For store? Anonymkode: 71925...3ab Hvilke alternativer gjenstår egentlig da, hvis film er galt, leker er galt? Er det blitt sånn i dag at man må dra på kino, bowling, trampolineland eller laser for at det skal bli en bra bursdag? Som jeg skrev så bor vi også 10 mil fra disse tilbudene. hi Anonymkode: 8d8d7...758
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er absolutt lov å invitere til en mobilfri bursdag.. Anonymkode: 76aaa...4f0 Tenkte ikke på at det var nødvendig 🙈 tredjeklassinger det var snakk om. Anonymkode: 8d8d7...758
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #11 Skrevet 25. juni 2019 Ta med bare de fire. Grilling i skogen eller fjæra. Rebusløp i Hagen. Lage sin egen pizza. Anonymkode: 94eff...59a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #12 Skrevet 25. juni 2019 Leker i bursdag er ikke galt, men de må være tilpasset alderen og ikke vare så lenge at enkelte melder seg ut når de blir lei. Ulike former for quiz og rebusløp fenger i den alderen. Eller konkurranser mellom lag; pilkast på ballonger, skyt fotball i mål i blinde, hvem fanger først noe som blir sluppet ned etc. Film kan være suksess, men vet fra sønnen min sin klasse at enkelte uromomenter bare forstyrrer eller sier de ikke har lyst til å se filmen om de ikke liker den. Da blir det vanskelig. Anonymkode: 4e6f6...74c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #13 Skrevet 25. juni 2019 Hva liker gutta forresten å drive med? Fotball? Nerf? Ta utgangspunkt i aktiviteter du vet slår an. Anonymkode: 4e6f6...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå