Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Må bare si først at dette er deres feil. Jeg har et tidligere kull med barn, og jeg var ikke så tussete den gangen, tenkte at jeg tester når jeg ikke får mensen, og ferdig med det. Og tråder her inne lignende den jeg skriver nå har jeg pleid å sukke og himle med øynene over, det er jo bare å ta tiden til hjelp og bruke sunn fornuft... Denne gangen derimot, har jeg lastet ned syklus-app, testet før mensen, kjent etter symptomer og når jeg ikke ble gravid med en gang har jeg vært overbevist om at vi ikke får det til🙄 Jeg skulle hatt mensen på torsdag, men har ikke fått den. Billigtesten i dag var negativ. Jeg har «eggløsningsmerter» i magen. Ettersom testen var negativ og mensen ikke har kommet, har jeg også diagnostisert meg selv med tidlig overgangsalder. Så, hvor lenge venter man på mens med negativ mens før noen videre undersøkelser? Helt til neste ventet mens? Og om jeg skulle være gravid, kan jeg ta karuseller som ikke kan tas av gravide? Gjelder forbudet bare for de med store mager og større foster, eller bør man avstå mens det er embryo i magen også? Hva om testen fortsetter å være negativ uten at jeg får mens?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 Ang uteblitt mens, om du leser på nettet (feks nhi) så sier gynekologer at det fint kan gå 6mnd før man vurderer grundig utredning om hcg er neg. Det kan være mange grunner til uteblitt mens. Ang karuseller. Man skal jo ikke utsette seg for risikoen mtp morkake løsning feks. Med embryo er jo ikke det like risikabelt, men man kan få lettere blodtrykksfall en ellers feks. Og uansett, hvorfor gidde å utsette seg for en risiko for å skade barnet når man ikke må? 🤷♀️ Hadde fightet trangen til å Abselutt ta karusell den korte tiden en graviditet er fra start til slutt. Anonymkode: bd15d...07d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2019 Takk for svar🙌🏻 Når det gjelder karuseller så er det mest for barnas skyld, at de synes det er stas at jeg er med. Og det er uansett så tidlig at jeg kan ikke fortelle om hvorfor ikke🙈
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 4 minutter siden, den perfekte mor skrev: Takk for svar🙌🏻 Når det gjelder karuseller så er det mest for barnas skyld, at de synes det er stas at jeg er med. Og det er uansett så tidlig at jeg kan ikke fortelle om hvorfor ikke🙈 Si at du er svimmel, vondt i ryggen, må ha en pause, orker ikke... 🤷♀️ Anonymkode: bd15d...07d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 Hvor gammel er du og hvor gamle er barna? Har ny mann barn fra før? Jeg snekra i gang kull nr 2 i fjor, og var som deg. Sinner på overgangsalder og elendig sædkvalitet osv. Jeg er 34. Ville tatt turen til gyn, jeg! Og løyet om at du har prøvd i 6 mnd 😬 Gjorde jeg, og jammen måtte jeg ha litt drahjelp og nå da ble det baby 🙂 Anonymkode: 21dcf...c8b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2019 Jeg er 38, barna går på ungdomsskolen. Ny mann også ja! Vi har ikke prøvd så aktivt enda, og jeg prøver å fokusere på fordelene med at det ikke skulle klaffe denne perioden for å slippe å bli skuffa når mensen kommer. Men når den ikke kom denne gangen så klarer jeg ikke fokusere slik lenger, og kommer til å bli skuffa om det er tomt der🤭
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 MÅ man alltid ha et nytt kull med ny mann? Ville du satt igang en attpåklatt nå om du fortsatt var sammen med barnefar? Jeg er i samme situasjon som deg men syns jeg skylder barna å ikke få barn med ny mann. Det ER enklere med skilsmisse og to hjem uten ekstra barn i miksen. Anonymkode: 67473...a92
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2019 Jeg ville ha flere barn, men han jeg var gift med ville ikke. På det tidspunktet hvor det ville vært snakk om attpåklatt var forholdet for dårlig til at det var aktuelt. Når min nåværende mann ville ha barn, så var det ikke noe som var veldig vanskelig å ta en avgjørelse på. Uten at det egentlig har mye å si så har også barna mine sagt at de håper vi får barn sammen. Men nei, selvfølgelig må man ikke få barn med ny mann.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 Akkurat nå, den perfekte mor skrev: Jeg ville ha flere barn, men han jeg var gift med ville ikke. På det tidspunktet hvor det ville vært snakk om attpåklatt var forholdet for dårlig til at det var aktuelt. Når min nåværende mann ville ha barn, så var det ikke noe som var veldig vanskelig å ta en avgjørelse på. Uten at det egentlig har mye å si så har også barna mine sagt at de håper vi får barn sammen. Men nei, selvfølgelig må man ikke få barn med ny mann. Er ikke sikkert du har hatt eggløsning da du trodde. Kanskje du ikke har hatt eggløsning i det hele tatt. Umulig å vite Anonymkode: 72a5c...d31
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. juni 2019 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke sikkert du har hatt eggløsning da du trodde. Kanskje du ikke har hatt eggløsning i det hele tatt. Umulig å vite Anonymkode: 72a5c...d31 Jeg vet det, har ikke hatt noen formening om eggløsning annet enn ca to uker etter mens. Det er fraværet av mens nå som gir meg håp selv om testen var negativ.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 3 timer siden, den perfekte mor skrev: Jeg vet det, har ikke hatt noen formening om eggløsning annet enn ca to uker etter mens. Det er fraværet av mens nå som gir meg håp selv om testen var negativ. Ingen kvinner er lik. Jeg får eggløsning på dag 19 sånn ca. Så 14 dager etter første mensdag er bare "normalen". Prøv å kartlegg syklusen din. Har du prøvd eggløsningstester? Anonymkode: 72a5c...d31
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. juni 2019 Forfatter #12 Skrevet 24. juni 2019 Mensen har kommet, så da er det bare å prøve på nytt👍🏻
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, den perfekte mor skrev: Mensen har kommet, så da er det bare å prøve på nytt👍🏻 Lykke til. Mensen kom ikke her.... og jeg stresser Anonymkode: 72a5c...d31
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. juni 2019 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2019 Da ønsker jeg deg lykke til også 🤞🏻
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #15 Skrevet 24. juni 2019 21 minutter siden, den perfekte mor skrev: Da ønsker jeg deg lykke til også 🤞🏻 Takk. Blir 5 barnsmor 🙈 Anonymkode: 72a5c...d31
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. juni 2019 Forfatter #16 Skrevet 24. juni 2019 Blir nok hektisk, men har ikke hørt om noen som har angret på de barna de har fått enda🙃
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #17 Skrevet 24. juni 2019 14 minutter siden, den perfekte mor skrev: Blir nok hektisk, men har ikke hørt om noen som har angret på de barna de har fått enda🙃 Sant 😍 Anonymkode: 72a5c...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå