Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Jeg vil gjerne hjelpe familier med en lettere hverdag, og gi dem en ferie og slike ting, mange som ikke får dratt på ferie pga Økonomi. Hvilken Organsjon stoler dere mest på? og hva går mest brukere til gode? Anonymkode: fe0b9...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 Ville hjulpet meg selv med norskopplæring først. Deretter ville jeg gitt hjelpeorganisasjoner som hjelper mennesker i nød, og ikke mennesker som ikke får dratt på ferie, men som har alt de trenger. Anonymkode: ec75a...e38
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Skrevet 22. juni 2019 Hjelp oss å hjelpe, Røde kors osv er organisasjoner jeg stole på. For en fin tanke🧡 Anonymkode: 165a3...b5c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 5 hours ago, Anonym bruker said: Hjelp oss å hjelpe, Røde kors osv er organisasjoner jeg stole på. For en fin tanke🧡 Anonymkode: 165a3...b5c Takk Lest litt om hjelp oss og hjelpe,men usikker ennå, men de er på listen Anonymkode: fe0b9...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil gjerne hjelpe familier med en lettere hverdag, og gi dem en ferie og slike ting, mange som ikke får dratt på ferie pga Økonomi. Hvilken Organsjon stoler dere mest på? og hva går mest brukere til gode? Anonymkode: fe0b9...7dd Hadde valgt en stor og proff organisasjon som hjelper alle som trenger det, ikke bare de som går glipp av luksusting som f eks ferie. Jeg har pleid å støtte Redd Barna, SOS Barnebyer, Leger uten grenser, Norsk Folkehjelp eller Flyktninghjelpen. Ikke alle på en gang, men i perioder den ene, i perioder den andre. Anonymkode: be502...333
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ville hjulpet meg selv med norskopplæring først. Deretter ville jeg gitt hjelpeorganisasjoner som hjelper mennesker i nød, og ikke mennesker som ikke får dratt på ferie, men som har alt de trenger. Anonymkode: ec75a...e38 Enig... Anonymkode: be502...333
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 10 hours ago, Anonym bruker said: Hadde valgt en stor og proff organisasjon som hjelper alle som trenger det, ikke bare de som går glipp av luksusting som f eks ferie. Jeg har pleid å støtte Redd Barna, SOS Barnebyer, Leger uten grenser, Norsk Folkehjelp eller Flyktninghjelpen. Ikke alle på en gang, men i perioder den ene, i perioder den andre. Anonymkode: be502...333 Takk for svar tror jeg faller på røde kors Anonymkode: fe0b9...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå