Gå til innhold

Utetid og ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 14 og har akkurat fått sin første kjæreste. Nå begynner sommerferien og de må ikke tidlog opp. Hvor sent vil dere si jeg kan sette normal innetid til? Hvor sent er det ok å gå ut og "bare gå en tur" på kvelden?

Anonymkode: 54e24...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger med i halv elleve-elleve tiden og mine barn må være hjemme før jeg legger meg.

15-åringen er ute litt lenger når det er noe spesielt, de er på siste forestilling på kino e.l. og da sitter mannen oppe til han kommer.

Anonymkode: 0fd94...712

Skrevet

Spørs hvordan dere bor og hvem kjæresten er. Kanskje kl 22 om det er en ok gutt og dere ikke bor i storby? 

Anonymkode: 39a7b...bec

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spørs hvordan dere bor og hvem kjæresten er. Kanskje kl 22 om det er en ok gutt og dere ikke bor i storby? 

Anonymkode: 39a7b...bec

Ikke storby og har ikke møtt gutten. Helt nytt denne uka 😊

Anonymkode: 54e24...943

Skrevet

Min 14 åring er singel, men får være ute 22 i helger og tror nok det blir det samme nå i sommerferien

Anonymkode: 2ae21...2cd

Skrevet

Min snart 14 åring må være inne kl 22.00 i helger/ferier. Kunne drøyd det til 22.30, men synes det er mer enn nok. Jeg/vi har ikke ferie, og må tidlig på jobb, vi legger oss derfor i 22-22.30 tiden, og til da vil jeg ha henne hjemme uansett årsak.

Anonymkode: 6f6ba...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...