Gå til innhold

Den beste barnevognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 12 år siden sist jeg hadde bruk for barnevogn og forsøker å sette meg inn i jungelen av tilbud. Hva skal jeg velge? Kriteriene er at den skal være lett å trille, passe fra nyfødt-3 år, ha romslig liggedel (bag) MÅ være god å trille på grusvei/skgogvei. Ta lite plass sammenslått i bilen.. Og ikke være altfor dyr... Hva tenker dere garvede vognbrukere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..... og viktigst Sportsdelen MÅ kunne vendes mot den som triller

Skrevet

Vi er også på jakt etter barnevogn og er helt grønn på området. Har sett og lest litt og foreløpig holder jeg en knapp på Britax Smile 2, men tar gjerne imot anbefalinger i tråden her :)

Anonymkode: 2bf8c...22a

Skrevet

Britax go next/go big oppfyller vel de fleste av kriteriene. Knallgod å trille, fantastisk fjæring. 😊

Anonymkode: 25490...03d

Skrevet

Hadde en Brio Smile (lurer på om de har byttet navn på den) som jeg var kjempefornøyd med og som jeg mener oppfyller alle kriteriene dine. En drøm å trille, lett, enkel å slå sammen, stor bagdel og god kalesje og sportsdel som kan vendes begge veier, grei pris. 

Anonymkode: 04f50...d55

Skrevet
7 timer siden, Phantom´ skrev:

Det er nå 12 år siden sist jeg hadde bruk for barnevogn og forsøker å sette meg inn i jungelen av tilbud. Hva skal jeg velge? Kriteriene er at den skal være lett å trille, passe fra nyfødt-3 år, ha romslig liggedel (bag) MÅ være god å trille på grusvei/skgogvei. Ta lite plass sammenslått i bilen.. Og ikke være altfor dyr... Hva tenker dere garvede vognbrukere?

Jeg tenker at 12 år mellom barna er alt for mye!

Anonymkode: a4bc7...e81

Skrevet

Jeg elsker Stokke Trailz, synes den er veldig god å trille, flott å se på, god plass under, gutten min stortrivdes i den. Vet det er delte meninger om den men vi var veldig fornøyde 🙂🙂

Anonymkode: 08ee8...a09

Skrevet

Emmaljunga! 

Super fornøyd med Emmaljunga Edge, men den tar litt stor plass i bilen eneste. Men beste vognen! 

Anonymkode: ebab6...357

Skrevet (endret)

Jeg har Britax Go Big, og elsker den. Den har romslig bag, full liggestilling i sittedelen, vendbar sittedel, svingbare og låsbare hjul foran, god fjæring og er utrolig behagelig å trille. Den er nok ikke av de aller minste sammenlagt (men går fint inn i et vanlig bagasjerom), og er heller ikke av de aller billigste vognene, men den er virkelig verdt hver krone, spør du meg. Jeg har fire barn, og har hatt rimeligere vogner tidligere, og forsåvidt vært greit fornøyd med dem, men etter jeg kjøpte Britaxen til minsten, skjønte jeg for første gang hvorfor folk kan få vogndilla. 😂

Endret av Slaskepott
Skrevet

Takk for gode tips!

Skrevet

Bugaboo 👍🏻

Anonymkode: bf7b8...86b

Skrevet
På 21.6.2019 den 13.16, Anonym bruker skrev:

Vi er også på jakt etter barnevogn og er helt grønn på området. Har sett og lest litt og foreløpig holder jeg en knapp på Britax Smile 2, men tar gjerne imot anbefalinger i tråden her :)

Anonymkode: 2bf8c...22a

Den er veldig kort i ryggen. Passer ikke til 3 år

Anonymkode: 76675...d16

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Emmaljunga! 

Super fornøyd med Emmaljunga Edge, men den tar litt stor plass i bilen eneste. Men beste vognen! 

Anonymkode: ebab6...357

Jeg elsker også emmaljunga 

Anonymkode: 76675...d16

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bugaboo 👍🏻

Anonymkode: bf7b8...86b

Bugaboo er livsfarlig, pga forhjulene og dårlig bremsesystem. Snakker av erfaring😟

Anonymkode: 23821...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...