Gå til innhold

Jobber svart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner driver å jobber svart. Har gjort det i mange år, og er åpen om det. I tillegg er han nå sykemeldt fra sin vanlige jobb, og kan bruke all sin tid på å jobbe svart. Jeg ønsker å melde i fra anonymt, men hvor gjør jeg det? Ringer skatteetaten eller? Han har forresten også reist på flere utenlandsferier mens han gikk sykemeldt. 

Anonymkode: 629c4...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du gjøre det helt garantert anonymt, så beskriver du hva du vet, printer det ut og sender brevet i posten, uten signatur. 

Ellers har vel skatteetaten en nettside der man kan melde anonymt. 

Anonymkode: 311e5...670

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vil du gjøre det helt garantert anonymt, så beskriver du hva du vet, printer det ut og sender brevet i posten, uten signatur. 

- og ja, du bør absolutt melde! 

Skrevet

Du kan ringe Nav, tlf. 55 55 33 33, og be om å bli satt over til noen som jobber med å ta imot tips. Du kan være anonym.

Eller du kan ringe Skatteetaten.

Flott at du melder fra!

Anonymkode: c8dc6...1c1

Skrevet

Du melder anonymt til nav ang sykepenger og reise. Til skatteetaten om svart jobbing. 

Anonymkode: c0dae...4c0

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

En jeg kjenner driver å jobber svart. Har gjort det i mange år, og er åpen om det. I tillegg er han nå sykemeldt fra sin vanlige jobb, og kan bruke all sin tid på å jobbe svart. Jeg ønsker å melde i fra anonymt, men hvor gjør jeg det? Ringer skatteetaten eller? Han har forresten også reist på flere utenlandsferier mens han gikk sykemeldt. 

Du ringer Nav og sier du vil være anonym.  Flott at du melder

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Samarbeid/arbeidslivskriminalitet-og-trygdesvindel/trygdesvindel

Anonymkode: 0ed93...71d

Skrevet

Du kan og tipse arbeidsgiveren hans

Anonymkode: 0ed93...71d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken nettside er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...