Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Har tenkt å kickstarte slakingen med pulverkur. Noen som vet hvilke merker som funker, som smaker bra og som er fullverdige måltider? Bør man bruke litt lenger tid og heller ha et måltid om dagen i tillegg? Hvor mye kan man forvente å gå ned på et par uker? Skal ned tilsammen 10 kg (kommer da på 25 i bmi). Setter pris på alle råd, tips og erfaringer. Anonymkode: 51ed7...cef
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Har aldri klart å kickstarte med pulverkur, MEN med egg diett derimot. Vil anbefale deg sterkt å prøve det i 5 dager. Så over til det du spurte om; Selv om jeg selv ikke har klart å gjennomføre en pulverkur mer enn 2 dager så har jeg prøvd mange, allevo og herbalife er de som har vært best i smak. Anonymkode: 56c14...792
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri klart å kickstarte med pulverkur, MEN med egg diett derimot. Vil anbefale deg sterkt å prøve det i 5 dager. Så over til det du spurte om; Selv om jeg selv ikke har klart å gjennomføre en pulverkur mer enn 2 dager så har jeg prøvd mange, allevo og herbalife er de som har vært best i smak. Anonymkode: 56c14...792 Egg diett er helt for jævlig, jeg orket ikke å se på egg engang i evigheter etterpå. Det er ikke noe jeg vil anbefale Anonymkode: 832c8...e68
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri klart å kickstarte med pulverkur, MEN med egg diett derimot. Vil anbefale deg sterkt å prøve det i 5 dager. Så over til det du spurte om; Selv om jeg selv ikke har klart å gjennomføre en pulverkur mer enn 2 dager så har jeg prøvd mange, allevo og herbalife er de som har vært best i smak. Anonymkode: 56c14...792 Tusen takk for tips. Er ikke så veldig glad i egg, så må nok stå over den dietten dessverre. Men greit å vite hvilke pulver som smaker greit. Anonymkode: 51ed7...cef
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 Noen som vet hvilke kurer som har mer suppesmak enn bare søte drikker? Anonymkode: 51ed7...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå