Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har en sønn som fyller 10 neste lørdag, vi skal feire til Onsdagen, og han skal levere kortene i morgen, han ønsker kun og be sine 5 nærmeste venner, er dette greit, da de er 16 gutter i klassen? Vi skal på Kino og ta en pizza eller to. De har begynt nå i år og ikke be alle, sønnen har ikke vert hos 7 av de som har feiret så langt ,bare 3 og det er 3 av 5 i gjengen hans Anonymkode: 74f2b...234
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Da kan man i hvert fall ikke levere invitasjonene på skolen, mener nå jeg. Anonymkode: fefd5...7d8
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Hva lurer du egentlig på? Dette er selvfølgelig greit, høres ut som en super bursdagsfeiring for han. Enig med hun over, ikke levere på skolen. Men er du sikker på at ingen har dratt på ferie allerede? Litt dumt kanskje om de bare blir 2-3? Anonymkode: 1700e...10d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Nei, disse guttene er mye sammen, og jeg vet at alle jobber i alle fall 2-3 uker til. da sender jeg ut de imorgen på skolen. gjør ikke noe om det er på skolen, det gjør de andre også,selvom ikke alle blir bedt Anonymkode: 74f2b...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå