Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Noen som har gode tips til meg? Den passer perfekt på venstrefoten, men litt for trang på høyrefoten som er litt større...Skinn vider seg vel ut litt? Anonymkode: 3ec0a...ff3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Gå i dem med våte sokke til sokkene har tørket. Anonymkode: a1d0f...9c8
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 Fyll en ballong med vann. Sett sandalen med ballongen oppi i frysa. Vann utvider seg når det fryser. Fungerer bra for å utvide sko. Anonymkode: 96e0a...9c0
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Tusen takk, snille dere! Fant et annet tips; sette på tykke sokker, på med skoen og så bruk hårføneren på for å varme skinnet (skal utvide seg da). Får prøve meg frem 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3
tante grusom master of law Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Du får kjøpt en spray som utvider skinn. Sprayer stedene du vil skal utvides og går så med skoene. Funker som fy.
Himmel og hav Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 Lag en blanding av en del vann, en del blank sprit og et par dråper Zalo. (Bare vann lager skjolder på skinn.) Ta sandalen på deg og gjennomfukt læret der det er trangt med blandingen. Gå med sandalen til det er tørt. Om skinnet er veldig farga, så ville jeg testa et sted det ikke synes så godt først.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #7 Skrevet 21. juni 2019 Takker for alle tips! Første er testet. Fylte en pose med vann og puttet i skoen over natta. Funket ikke... 😕 Strammer like mye. Neste blir å prøve våte sokker og føne sandalen 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #8 Skrevet 21. juni 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takker for alle tips! Første er testet. Fylte en pose med vann og puttet i skoen over natta. Funket ikke... 😕 Strammer like mye. Neste blir å prøve våte sokker og føne sandalen 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3 Vått skinn som fønes vil krympe og bli stivt. Væter du skinnet må det tørke uten føning Anonymkode: 7115b...bf2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #9 Skrevet 21. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vått skinn som fønes vil krympe og bli stivt. Væter du skinnet må det tørke uten føning Anonymkode: 7115b...bf2 Oi..så rart. Det var et tips jeg fant på nettet. Da prøver jeg først våte sokker i og så la de lufttørke. Takk for tipset 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #10 Skrevet 21. juni 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi..så rart. Det var et tips jeg fant på nettet. Da prøver jeg først våte sokker i og så la de lufttørke. Takk for tipset 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3 Bare for å pressisere. Du må ha føttene inni sokken og gå rundt, helst utendørs der bevegelsene oftest er større om ber varierte enn inne. Anonymkode: a1d0f...9c8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2019 #11 Skrevet 21. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare for å pressisere. Du må ha føttene inni sokken og gå rundt, helst utendørs der bevegelsene oftest er større om ber varierte enn inne. Anonymkode: a1d0f...9c8 Hehe..ja, jeg skal føttene i sokkene og gå rundt 🙂 hi Anonymkode: 3ec0a...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå