Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Først ber C.I. Hagen om permisjon fra Stortinget en dag fordi han "ikke vil" stemme for nye bompengeprosjekt. Nå er Siv Jensen visstnok sykemeldt av influensa fra i går og ut uken. Mulig hun faktisk er syk, men denne såkalte influensaen kom veldig beleilig... for i morgen skulle hun som Finansminister ha stått på Stortinget og redegjort for revidert statsbudsjett... nå overlater hun det til Erna. Som hun alltid gjør med ubehagelige saker, og det å forsvare bompengeprosjekt til milliarder for Stortinget når man går til valg for å fjerne bompenger, det ble visst for ubehagelig... I tillegg så fører Jensens fravær til at regjeringspartiene ikke når frem til noen konklusjon i bompenge-saken, slik de skulle gjøre. En veldig beleilig og uvanlig kortvarig influensa... Jeg tror ikke dette er tilfeldig. Nok en gang viser den absolutte toppen i Frp forakt for Stortinget. Hagens forakt kan man ikke bortforklare, han ville bare ikke gjøre jobben sin og krevde derfor permisjon for å slippe å gjøre jobben. Slike folkevalgte kan vi ikke ha! Anonymkode: 8bcea...56d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Det var da voldsomt til konspirasjonsteori! Siv Jensen er faktisk en sterk og tøff kvinne som jeg beundrer. Hun har tålt mye hets og hat, noe hun må gjennomgå hver eneste dag, fordi sosialistene ikke tåler at en sterk kvinne står på for lavere skatter og for at vi skal få sterkere kjøpekraft. Jeg er sikker på at du ikke hadde klart så mye som en dag med alt det hat hun må gjennomgå. Hun er steintøff altså! La henne nå få hvile seg så kommer hun sterkt tilbake! Anonymkode: cb4b0...44d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da voldsomt til konspirasjonsteori! Siv Jensen er faktisk en sterk og tøff kvinne som jeg beundrer. Hun har tålt mye hets og hat, noe hun må gjennomgå hver eneste dag, fordi sosialistene ikke tåler at en sterk kvinne står på for lavere skatter og for at vi skal få sterkere kjøpekraft. Jeg er sikker på at du ikke hadde klart så mye som en dag med alt det hat hun må gjennomgå. Hun er steintøff altså! La henne nå få hvile seg så kommer hun sterkt tilbake! Anonymkode: cb4b0...44d Hva skal vi med enda større kjøpekraft? Hvorfor skal vi betale enda mindre i skatt? Norge er i ferd med å bli et iskaldt samfunn uten evne og vilje til solidaritet og fellesskap, flere og flere tenker bare meg, meg, meg, og kanskje bittelitt mine. Mens omtanken for dem som ikke har det så enkelt er borte, med et skuldertrekk sier man at det var synd for dem. Anonymkode: 89c3c...f9d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da voldsomt til konspirasjonsteori! Siv Jensen er faktisk en sterk og tøff kvinne som jeg beundrer. Hun har tålt mye hets og hat, noe hun må gjennomgå hver eneste dag, fordi sosialistene ikke tåler at en sterk kvinne står på for lavere skatter og for at vi skal få sterkere kjøpekraft. Jeg er sikker på at du ikke hadde klart så mye som en dag med alt det hat hun må gjennomgå. Hun er steintøff altså! La henne nå få hvile seg så kommer hun sterkt tilbake! Anonymkode: cb4b0...44d Det er ikke konspirasjonsteori når Siv Jensen i årevis helt konsekvent har unngått alle ubehagelige saker. Hun har i årevis hatt en helt bevisst strategi på å tie ihjelp saker som er ubehagelige for Frp. Det er ikke til å komme bort fra at slik Frp nå raser på oppslutningen så ville det vært ekstremt uheldig for dem om partilederen og Finansministeren stod på Stortingets talerstol og forsvarte alle de nye bompengeprosjektene de selv har stemt FOR nå. De har valgt å stemme for - bortsett fra Hagen, da, som furtet og nektet å møte på Stortinget den dagen for å gjøre jobben sin - selv om de er imot. Det vil de nå helst ikke skal bli for tydelig, noe det i aller høyeste grad ville blitt hvis Jensen måtte stå og forsvare de nye bompengeprosjektene i Stortinget. Det er også i klassisk Frp-stil å forsøke å utsette eller tie ting ihjel. De håper nok at sommeren skal få roet pressens oppmerksomhet rundt bompengesaken, slik at de kan komme til et kompromiss i stillhet med de andre regjeringspartiene når ting har roet seg litt og folk ikke ser like godt hvor falske Frp er. Lavere skatter og sterkere kjøpekraft... men selg ut landet, la noen ytterst få bli rike og langt flere bli fattigere. Bruk penger på å fjerne bompengene, drit i folks helse. 100 milliarder vil Frp bruke på å fjerne bompenger. Med det beløpet kunne vi ha oppgradert vannsystemet i halvparten av landet for å sikre folk rent drikkevann... eller vi kunnet bygge x antall store nok sykehus fremfor de som nå blir bygget så små at de er for små når de er ferdige. Må ellers bare minne deg på at den kvinnen du beundrer så høyt er samme som flere ganger har valgt å la være å melde fra om saker hun har fått melding om, hvor hennes partifeller har begått seksuelle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder... noe hun selv har innrømmet. Det er den du beundrer... Anonymkode: 8bcea...56d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #5 Skrevet 20. juni 2019 Dette blir jo bare antakelser fra din side. Ved hvilke andre tilfeller mener du Siv har feiga ut? Jeg er politisk dypt uenig med Siv Jensen, men jeg respekter henne som en dyktig politiker selv. Hun slår meg virkelig ikke som en som ikke tåler å stå i stormen. Hvis du synes samfunnet er blitt så kaldt så kan du jo starte med deg selv. Slutt å mistenkeliggjøre folk som er sykemeldt. Anonymkode: e9114...ba5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 fått med oss at du ikke liker FRP nå Anonymkode: 88bd6...ec3
the amazing spidermamma Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Siv Jensen er et menneske jeg ikke har mye til overs for, men hun har da holdt ut påfunnene til alle de kriminelle partikollegaene sine uten å bli sykemeldt, så et skarve statsbudsjett takler hun nok fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå