Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #1 Skrevet 20. juni 2019 Jeg slanker meg nå ved å holde meg unna usunn mat og snop. Går ned ganske fort bare sv å gjøre det pluss litt mindre porsjoner mat ellers også. Men, på lørdag skal jeg i lag, og jeg vet det blir masse deilige kaker der... vil alle kg jeg har gått ned til nå klaske seg på igjen om jeg spiser det jeg vil av kaker på lørdag? Eller rekker ikke kroppen legge på seg alt den får på en dag slik? Mulig jeg ikke blir så fristet som jeg frykter da, for er veldig motivert av å se kiloene tusle avgårde. Anonymkode: df1f4...ace
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #2 Skrevet 20. juni 2019 Jeg har slanket meg/lagt om kostholdet. Kom hjem fra en uke i syden nå. Spist god mat og is hver dag. Jeg hadde ikke gått opp et gram! Det er hverdagen som teller. Jeg har en kosedag i uken. Det er alltid etter denne dagen jeg går ned i vekt. Hvorfor vet jeg ikke? Men gjør noe med forbrenningen. Kos deg med kaker. Man skal leve. Som de sier: livet skjedde:-) Anonymkode: 7dbdd...488
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2019 #3 Skrevet 20. juni 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har slanket meg/lagt om kostholdet. Kom hjem fra en uke i syden nå. Spist god mat og is hver dag. Jeg hadde ikke gått opp et gram! Det er hverdagen som teller. Jeg har en kosedag i uken. Det er alltid etter denne dagen jeg går ned i vekt. Hvorfor vet jeg ikke? Men gjør noe med forbrenningen. Kos deg med kaker. Man skal leve. Som de sier: livet skjedde:-) Anonymkode: 7dbdd...488 Det høres betryggende ut😊 Ja, en skal leve også. Jeg planlegger å kunne spise litt snop og kaker igjen med måtehold når jeg har kommet ned til idealvekta. En kosedag i uken høres fint ut👍🏻 Anonymkode: df1f4...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå