Gå til innhold

Trodde skattepenger kom i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går å venter på 6 tusen...... var nettopp på sparebank Møre. Men nei da. Ingen skattepenger 🤔🤔🤔🤔

Anonymkode: 5e680...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått melding fra skatteetaten da?

hvis ikke må du nok vente til august. 

Anonymkode: 2bc33...346

Skrevet

Sjekk aktinn, er skatteoppgjøret klart ligger der der og pengene skal være på konto innen tre uker, de fleste får i dag. 

Anonymkode: 51a39...aa8

Skrevet

Mannen fikk. Jeg fikk melding om at skatteoppgjøret var klart. Dvs jeg må vel BETALE jeg, da :P

Anonymkode: 2ea31...c94

Skrevet

min mann fikk igjen i dag og jeg må betale 😂

Men så skal det sies at ikke vi vært gift så hadde mannen fått igjen en del mer og jeg måtte betalt en del mer. 

Vi har ikke betalt for lite skatt, men ungene våre arvet en del penger i fjor så vi står da med en uventet formue i navnene dems. MEn så lenge de er små så står jo de pengene på våre skattelister. 

Anonymkode: 4af98...2e5

Skrevet

Nå er det slik som det har vært de siste årene ... Det sendes ut i puljer! Det er ikke sikkert du får pengene før i oktober!

Anonymkode: f9f9d...b3f

Skrevet

Jeg har fått nå, sparebanken Møre. 

Skrevet

Mine kom i dag morges, Sbanken. 

Anonymkode: e2a2b...beb

Skrevet

Fikk i morges. I fjor fikk jeg ikke før i oktober. Du kan jo være en av de som får senere. Man er ikke garantert å få ved første oppgjør selv om man ikke har hatt endringer.

Anonymkode: 46987...0ca

Skrevet

Har du ikke fått Mail eller SMS så er du ikke med i denne runden. Neste runde er i August. 

Anonymkode: 1c252...cec

Skrevet

Jeg har fått. DnB.

Anonymkode: ed1bc...843

Skrevet

Det er jo ikke banken det kommer an på! 

Anonymkode: 36538...7f6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men så skal det sies at ikke vi vært gift så hadde mannen fått igjen en del mer og jeg måtte betalt en del mer. 

Vi har ikke betalt for lite skatt, men ungene våre arvet en del penger i fjor så vi står da med en uventet formue i navnene dems. MEn så lenge de er små så står jo de pengene på våre skattelister. 

DET var mye info som ikke var relevant!

Anonymkode: 4482b...e6c

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

DET var mye info som ikke var relevant!

Anonymkode: 4482b...e6c

😂😂😂😂 samme tenkte jeg. 🤪

Anonymkode: 1c252...cec

Skrevet

Jeg har fått sms om at skatteoppgjør et var klart. Sjekket på skatteetaten og får tilbake 8000 ca, men ikke kommet på konto enda.

Skrevet

6.000, 8.000, pøh, småpenger! Jeg fikk 32.000 idag. 😁 Tilbake på skatten, ja.

Anonymkode: 7e252...8af

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da bruker du jo høy skatt som sparing. Alle kan betale 2-3.000 for mye i skatt hver måned og få det igjen året etter 😉

Det er jo vi som betaler ganske akkurat riktig som er spent på om det ble bittelitt for mye eller bittelitt for lite. 

Skrevet
37 minutter siden, Salomine skrev:

Jeg har fått sms om at skatteoppgjør et var klart. Sjekket på skatteetaten og får tilbake 8000 ca, men ikke kommet på konto enda.

Men da vet du at de er rett rundt hjørnet 😊

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pøh....jeg skylder 232 789 kr jeg :-)

Anonymkode: da92b...348

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Javel?

Anonymkode: 2bc33...346

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Arv skal vel ikke påvirke skatten. Jeg arvet penger et år og førte det opp på selvangivelsen som arv. Påvirket ikke skatteoppgjøret. 

Anonymkode: 4293d...a5a

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da bruker du jo høy skatt som sparing. Alle kan betale 2-3.000 for mye i skatt hver måned og få det igjen året etter 😉

Det er jo vi som betaler ganske akkurat riktig som er spent på om det ble bittelitt for mye eller bittelitt for lite. 

Men det er vel ikke så mye å være spent på? Så sant du ikke har gjort mange endringer på selvangivelsen, så sier jo den hva du få igjen eller må betale. 

Skrevet

vente på dette maset idag og der kom den

Anonymkode: 42961...fa5

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Arv skal vel ikke påvirke skatten. Jeg arvet penger et år og førte det opp på selvangivelsen som arv. Påvirket ikke skatteoppgjøret. 

Om den er høy nok til at du får formue gjør den det. 

Du må ikke betale skatt av selve arven, men du må betale formueskatt om du plutselig blir rik 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...