Gå til innhold

Hvilken av disse eiendommene ville dere hatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte ha valgt huset i Kirkeveien, så vi slipper å bytte skole. Men det får de ikke 100 millioner for før Kirkeveien har blitt gågate, og det er nok usannsynlig 

Skrevet
Akkurat nå, Snillenille1 skrev:

Måtte ha valgt huset i Kirkeveien, så vi slipper å bytte skole. Men det får de ikke 100 millioner for før Kirkeveien har blitt gågate, og det er nok usannsynlig 

Selv om adressen er Signys gate...

Anonymkode: 1d7d4...0fa

Skrevet

Jeg har også sett på de der før ;)

Men ingen av dem faktisk. Selv om jeg var milliardær. Fordi smak. Jeg liker best det -litt- tradisjonelle. Den vanlige "villaen". Noe som en som har en vanlig gjennomsnittsinntekt kan eie. Ikke fordi "skal ikke se rik ut", eller jantelov, men rett og slett smak.

Noe slikt som dette er mer i min smak: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=149492627

Anonymkode: d52b2...f13

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også sett på de der før ;)

Men ingen av dem faktisk. Selv om jeg var milliardær. Fordi smak. Jeg liker best det -litt- tradisjonelle. Den vanlige "villaen". Noe som en som har en vanlig gjennomsnittsinntekt kan eie. Ikke fordi "skal ikke se rik ut", eller jantelov, men rett og slett smak.

Noe slikt som dette er mer i min smak: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=149492627

Anonymkode: d52b2...f13

Du tuller? Dette var jo DRIT SRYGT ! ÆSJ

Anonymkode: a4e31...2dd

Skrevet

Voksenkollen! 

Anonymkode: b791b...ae6

Skrevet

Den øverste, på Snarøya.

Liker å bo ved vannet (gjør det nå også, bare lenger sør enn Oslo) og det var mest folkelig størrelse på den. Ikke helt min smak overalt, men grei størrelse og fin beliggenhet.

Noen av eiendommene du har lagt frem synes jeg er altfor store.

Anonymkode: 96201...f7d

Skrevet

Den på Snarøya var fin, men egentlig er jeg glad for å slippe og ha noen av dem. 

Fy flate så deilig det er å bo stille og rolig i et kommunalt boligfelt på bygda, sentralt i Innlandet, i en liten enebolig til 2,5 mill. 

Anonymkode: 76428...fd7

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den øverste, på Snarøya.

Liker å bo ved vannet (gjør det nå også, bare lenger sør enn Oslo) og det var mest folkelig størrelse på den. Ikke helt min smak overalt, men grei størrelse og fin beliggenhet.

Noen av eiendommene du har lagt frem synes jeg er altfor store.

Anonymkode: 96201...f7d

Enig med deg 

Anonymkode: a4e31...2dd

• 1 måned senere...
Skrevet

Ville valgt den på Snarøya på grunn av beliggenhet. Stille og rolig halvøy. Ingen gjennomkjøring, kort vei til vannet. 1 mil til Oslo sentrum. Helt gull. 

Anonymkode: bf878...088

Skrevet

Den på Bygdøy. Fikk Italia vibber av huset og så lå det ved sjøen. Evt den øverste pga beliggenhet. Jeg er avhengig av å bo i nærheten av sjø. Bodde en periode i en storby midt i sentrum og fikk klaus. Så sjøen er ett must for meg. 

Skrevet

Nr 3 på Frogner/Uranienborg 

Anonymkode: aac6b...0e2

Skrevet

Ingen av de. Alt for snobbete for meg og de ligger på helt feil sted. 

Anonymkode: b197b...733

Skrevet

Herregud så mye og vaske og rydde! Jeg har "kun" 300kvm og vaskehjelp en gang i uken. Mann og to tenåringer med venner inn hele tiden. En liten tomt på 800 kvm som stadig blir forsømt. Fulle jobber på mannen og meg selv og aktive tenåringer og hund. Med hytte i tillegg, kjenner jeg at jeg egentlig ikke når over det "lille" vi har. 

Disse husene er alt for stoe i kvadratmeter, tiden det tar og kostnad for meg. Så jeg ville ikke valgt noen av de.

Anonymkode: 2d038...375

Skrevet

Jeg ville vagt den i Asker, men ville egentlig ikke hatt noen av de. Jeg passer virkelig ikke inn, i noen av de nabolagene. Som enslig, ufør mor. 

Anonymkode: f2c0f...034

Skrevet

Det på Voksenkollen. 

Det var ikke så durt heller! 😅

Anonymkode: 6a1ad...8ff

Skrevet

Det måtte blitt Signys vei. 

Aldri om jeg hadde ønsket å oppdra barn i Holmenkollen, på Snarøya eller Bygdøy.

Anonymkode: 89922...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...