Gå til innhold

Iphone til 3500 til 10 åring. Dyrt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er billig, men det er det selvsagt en grunn til. Denne modellen av iPhone begynner å bli veldig gammel. Jeg ville absolutt ikke kjøpt en så gammel utgave siden oppdateringene ganske snart (eller allerede nå?) ikke vil kunne fungere på denne.

Anonymkode: 91edf...fd1

Skrevet

Nei, det er jo det de koster.

Anonymkode: d4250...977

Skrevet

En hel grei pris for en slik mobil syns jeg. Ifølge min ene datter er denne eldgammel, ifølge hun andre så er den helt suveren. Jeg ser ingen vits i å kjøpe den nyest, men nå er jeg slik som bare skal ha mobilen til å virke. Jeg var uten mobil nesten hele påska for de ungene som sier jeg har en gammeldamemobil (iphone5) fant nemlig raskt ut at den holdt lenge på strømmen iforhold til deres mobiler. En har 7 og den andre har  den nest siste modellen. Så for eggjakt var min gamle best.

Anonymkode: 1c5f2...adb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er billig, men det er det selvsagt en grunn til. Denne modellen av iPhone begynner å bli veldig gammel. Jeg ville absolutt ikke kjøpt en så gammel utgave siden oppdateringene ganske snart (eller allerede nå?) ikke vil kunne fungere på denne.

Anonymkode: 91edf...fd1

Jeg har 5s, og det går fortsatt fint å oppdatere. Men jeg ville nok likevel heller kjøpt 7 om jeg skulle kjøpt ny nå.

Anonymkode: 64423...b20

Skrevet

Ville også kjøpt 7, koster bare 700 kr mer. Og nei, jeg syns ikke det er så dyrt, telefon må de ha.

Skrevet

Herregud, jeg synes det er galskap å kjøpe en telefon til 3500 kr til en på ti år! Jeg bruker ikke så mye på min egen tlf engang. Min tiåring fikk en Motorola til 1200 kr her for noen mnd siden. Knallgod telefon som også min mann har. 

Anonymkode: a5c33...e43

Skrevet

Kjøp heller brukt. Kjøpte akkurat en iPhone 7 brukt til 2500 kr på Finn. Fungerer utmerket. 

Anonymkode: 4b205...bca

Skrevet

Det er kun IPhone som gjelder 🤔 hvor kjøpe rimelige Iphone på nett? Selger brukt på finn ser jeg, men hvordan stole på at de fungerer som de skal. HI

Anonymkode: 89486...95d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er kun IPhone som gjelder 🤔 hvor kjøpe rimelige Iphone på nett? Selger brukt på finn ser jeg, men hvordan stole på at de fungerer som de skal. HI

Anonymkode: 89486...95d

Virkelig? Kun iPhone som gjelder? Barnet er 10! 

Anonymkode: a15ac...8bc

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virkelig? Kun iPhone som gjelder? Barnet er 10! 

Anonymkode: a15ac...8bc

Det er det de fleste andre har får jeg til svar. Prøvde meg med Samsung (det har både jeg og mannen og fungerer bra) HI

Anonymkode: 89486...95d

Skrevet

Et alternativ er at hun får 2500 av oss og må betale resten selv  om hun vil ha den, evt ta eit billigere alternativ .  Noen som har gjort det?

Anonymkode: 89486...95d

Skrevet

Her er det slik at det er kun Iphone som gjelder fordi det er det de fleste andre har. Andre i klassen kommuniserer på en imessagegruppe og man blir ikke spurt om å være med på ting hvis man ikke er med der. 

Synd!

Anonymkode: 4b205...bca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...