Gå til innhold

Livsstilsendring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket mange endringer på kroppen etter at jeg la om kostholdet og spiser veldig lite sukker og mel og en god del mer fett. 

1: Aldri mer tørr, sprukken hud på hendene.

2. Reduserte allergiplager fra gresspollen 

3. Mindre dårlig ånde 

4. Blir ikke stukket av mygg, selv når myggen er i store mengder. Overnattet ute i helgen, og følget mitt fikk masse myggestikk, og det pleide jeg også å få... 

5. Vekta har  gått ned og stabilisert seg, blodtrykk og blodprøver er veldig fine i tillegg. 

6. Mye mindre vondt i ryggen enn før. 

Da er det ikke vanskelig å finne motivasjon til å opprettholde den nye livsstilen 🤩

Anonymkode: c8dce...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser du i løpet av en dag?

Anonymkode: b1898...b95

Skrevet

Frokost er kaffe med smør, MCT olje og eggeplomme (mikset med stavmikser) 

Lunsj er salat med egg, jordbær, mango eller nektariner, olivenolje, fetaost, avokado, selleri, ruccula, agurk som er skrellet og tømt for frø, paprika, og evt skinke/roastbeef eller laksebiter. Alternativt middagsrester eller omelett med masse grønnsaker. 

Middag: kjøtt og fisk er tilbehør til middagen. Lager ofte middage basert på vegetariske oppskrifter, og blander i litt kjøtt, kylling eller fisk, men sjelden en filet til hver. Bruker kviteseidsmør og kremfløte, og salt uten antiklumpemiddel. 

Spiser ikke kveldsmat. 

Passer også på å legge inn variert bevegelse hver dag. Trener ikke, men sitter lite stille. Prioriterer søvn, mediterer ca 10 minutter daglig, skriver takknemlighetsdagbok, og hopper i badstuen så ofte jeg kan. 

Anonymkode: c8dce...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...