Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Kan jeg slette en tråd jeg har lagt ut med brukernavn? Hvordan gjør jeg i såfall det? Anonymkode: ff1f6...fca
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Nei. På det forrige forumet, slik det var før vi fikk dette oppsettet, var det mulig på grunn av en bug. Men nå er det ikke mulig, nei. Anonymkode: 8a803...54a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. På det forrige forumet, slik det var før vi fikk dette oppsettet, var det mulig på grunn av en bug. Men nå er det ikke mulig, nei. Anonymkode: 8a803...54a Hva mener du med bug? Så om jeg publiserer et innlegg nå med brukernavn, så kan jeg aldri fjerne det? Anonymkode: ff1f6...fca
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Nei, eller jeg tror du har en ganske kort tidsfrist hvor du kan endre eller slette innlegget, men når det har stått en viss tid står det for bestandig. Om f.eks et innlegg skaper diskusjoner vil jo ikke de som driver forumet at du plutselig skal slette det, de vil at diskusjonen skal gå videre. Anonymkode: ec71d...89f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med bug? Så om jeg publiserer et innlegg nå med brukernavn, så kan jeg aldri fjerne det? Anonymkode: ff1f6...fca Nei, de kan kun redigeres den første timen etter at du har postet tråden Anonymkode: c1f34...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå