Gå til innhold

Har dere bada i år?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Utendørs:)

Anonymkode: 0308e...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: debec...c0a

Skrevet

Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv ;)

Aaaaaaltfor kaldt i sjøen foreløpig for meg!

 

Anonymkode: 854f0...ca3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv ;)

Aaaaaaltfor kaldt i sjøen foreløpig for meg!

 

Anonymkode: 854f0...ca3

Tror flere her inne kunne trengt "en kald dusj" :)

Anonymkode: 0308e...29b

Skrevet

Nei. Men barna har badet fredag, lørdag, søndag, i går og i dag. I tillegg bedet de i mai også. Jeg bader ikke uansett hvor varmt det er i luften. Orker ikke pine meg selv

Anonymkode: 7c924...0d4

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror flere her inne kunne trengt "en kald dusj" :)

Anonymkode: 0308e...29b

Har du badet selv da? Eller trenger du det ikke? ;)

Anonymkode: 854f0...ca3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du badet selv da? Eller trenger du det ikke? ;)

Anonymkode: 854f0...ca3

Jeg tar meg en dusj hver dag, ufrivillig kald siden noen støtt og stadig bruker vann når jeg dusjer :P 

Har ikke badet ute. Men har ikke vært så varmt i lufta. 

Anonymkode: 0308e...29b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar meg en dusj hver dag, ufrivillig kald siden noen støtt og stadig bruker vann når jeg dusjer :P 

Har ikke badet ute. Men har ikke vært så varmt i lufta. 

Anonymkode: 0308e...29b

Da trenger du det kanskje ikke ;)

Jeg har ingen som stjeler varmtvannet fra meg, så jeg kan kose meg så lenge jeg vil med godt og varmt vann :P

 

Anonymkode: 854f0...ca3

Skrevet

Heldigvis har ikke badevakten måtte jobbe i år, selv om det var nesten jeg måtte utti i vannet i februar. Jeg har tatt over jobben til min far som badevakt, jeg som kunne være i vannet hele dagen før fra isen gikk på vannet til den kom syns det nå er best å bare se på vannet. 

Må ut i vannet i helga, pappa må vist ha ut noen stolper til båten og han har ikke trua på at barnebarna kan den jobben. Ungene har bada siden februar og klager på at det begynner å bli vel varmt i vannet nå. Det er 22 grader i ferkvannet som er rett borti gata, de tok seg heller en times sykketur for å komme til havet der det var kjøligere i går. 

Anonymkode: 87fda...166

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da trenger du det kanskje ikke ;)

Jeg har ingen som stjeler varmtvannet fra meg, så jeg kan kose meg så lenge jeg vil med godt og varmt vann :P

 

Anonymkode: 854f0...ca3

Heldig :)

Anonymkode: 0308e...29b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Utendørs:)

Anonymkode: 0308e...29b

Ja i havet i nord.

Skrevet

Ja, flere ganger i både saltvann og ferskvan. Det er ofte lott kaldt å komme seguti, men etterpå er det deilig.

Anonymkode: cc288...4b2

Skrevet

Vasset i en elv i 17 mai helga

Anonymkode: 02570...cc1

Skrevet

Nei. Bor i nordnorge, og har enda ikke vært dager her med over 15 grader.

Anonymkode: ad3b1...611

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Bor i nordnorge, og har enda ikke vært dager her med over 15 grader.

Anonymkode: ad3b1...611

Pleier dere å ha det, da?

Anonymkode: 0308e...29b

Skrevet

Ja. Badet i sjøen for en uke siden. Bor på Østlandet (Asker). 

Iiiiskaldt og veldig ubehagelig.

Eldste sønnen (6 år) badet masse og svømte langt, og mente det bare var forfriskende 😅

Anonymkode: d2e66...8d7

Skrevet

Ja, badet i sjøen her på Vestlandet to ganger. Veldig forfriskende!

Anonymkode: ef777...bde

Skrevet

Huttetu nei virkelig ikke, har nesten ikke gått i shorts engang, knapt vært noen dager hvor jeg gått ute i bare t-skjorta uten jakke utenpå. 

Anonymkode: 1bbf5...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...