Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv Aaaaaaltfor kaldt i sjøen foreløpig for meg! Anonymkode: 854f0...ca3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, så vondt vil jeg ikke meg selv Aaaaaaltfor kaldt i sjøen foreløpig for meg! Anonymkode: 854f0...ca3 Tror flere her inne kunne trengt "en kald dusj" Anonymkode: 0308e...29b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Nei. Men barna har badet fredag, lørdag, søndag, i går og i dag. I tillegg bedet de i mai også. Jeg bader ikke uansett hvor varmt det er i luften. Orker ikke pine meg selv Anonymkode: 7c924...0d4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror flere her inne kunne trengt "en kald dusj" Anonymkode: 0308e...29b Har du badet selv da? Eller trenger du det ikke? Anonymkode: 854f0...ca3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du badet selv da? Eller trenger du det ikke? Anonymkode: 854f0...ca3 Jeg tar meg en dusj hver dag, ufrivillig kald siden noen støtt og stadig bruker vann når jeg dusjer Har ikke badet ute. Men har ikke vært så varmt i lufta. Anonymkode: 0308e...29b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #8 Skrevet 18. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tar meg en dusj hver dag, ufrivillig kald siden noen støtt og stadig bruker vann når jeg dusjer Har ikke badet ute. Men har ikke vært så varmt i lufta. Anonymkode: 0308e...29b Da trenger du det kanskje ikke Jeg har ingen som stjeler varmtvannet fra meg, så jeg kan kose meg så lenge jeg vil med godt og varmt vann Anonymkode: 854f0...ca3
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #9 Skrevet 18. juni 2019 Heldigvis har ikke badevakten måtte jobbe i år, selv om det var nesten jeg måtte utti i vannet i februar. Jeg har tatt over jobben til min far som badevakt, jeg som kunne være i vannet hele dagen før fra isen gikk på vannet til den kom syns det nå er best å bare se på vannet. Må ut i vannet i helga, pappa må vist ha ut noen stolper til båten og han har ikke trua på at barnebarna kan den jobben. Ungene har bada siden februar og klager på at det begynner å bli vel varmt i vannet nå. Det er 22 grader i ferkvannet som er rett borti gata, de tok seg heller en times sykketur for å komme til havet der det var kjøligere i går. Anonymkode: 87fda...166
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #10 Skrevet 18. juni 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da trenger du det kanskje ikke Jeg har ingen som stjeler varmtvannet fra meg, så jeg kan kose meg så lenge jeg vil med godt og varmt vann Anonymkode: 854f0...ca3 Heldig Anonymkode: 0308e...29b
Toneelise Skrevet 18. juni 2019 #11 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Utendørs:) Anonymkode: 0308e...29b Ja i havet i nord.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #12 Skrevet 18. juni 2019 Ja, flere ganger i både saltvann og ferskvan. Det er ofte lott kaldt å komme seguti, men etterpå er det deilig. Anonymkode: cc288...4b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2019 #13 Skrevet 18. juni 2019 Vasset i en elv i 17 mai helga Anonymkode: 02570...cc1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #14 Skrevet 19. juni 2019 Nei. Bor i nordnorge, og har enda ikke vært dager her med over 15 grader. Anonymkode: ad3b1...611
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #15 Skrevet 19. juni 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Bor i nordnorge, og har enda ikke vært dager her med over 15 grader. Anonymkode: ad3b1...611 Pleier dere å ha det, da? Anonymkode: 0308e...29b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #16 Skrevet 19. juni 2019 Ja. Badet i sjøen for en uke siden. Bor på Østlandet (Asker). Iiiiskaldt og veldig ubehagelig. Eldste sønnen (6 år) badet masse og svømte langt, og mente det bare var forfriskende 😅 Anonymkode: d2e66...8d7
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #17 Skrevet 19. juni 2019 Ja, badet i sjøen her på Vestlandet to ganger. Veldig forfriskende! Anonymkode: ef777...bde
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2019 #18 Skrevet 19. juni 2019 Huttetu nei virkelig ikke, har nesten ikke gått i shorts engang, knapt vært noen dager hvor jeg gått ute i bare t-skjorta uten jakke utenpå. Anonymkode: 1bbf5...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå